پروژه هاي مبلمان اداري
طراحي سفارشي پروژه هاي مبلمان اداري
ما با استفاده از متخصصان كارگشته ،با تجربه و تحصيلكرده در واحد طراحي سعي ميكنيم با ارائه چندين طرح دو بعدي و سه بعدي قبل از اجراي پروژه ، تاييد كارفرما را در مورد نحوه چيدمان و هارموني رنگها جلب نمائيم . اين كار با دخيل كردن نظرات كارفرمايان و همچنين جمع آوري داده هاي محيطي از محل پروژه صورت ميگيرد شايد در مرجحله طراحي ساعتها زمان صرف همفكري و جلسه با كارفرما شود ولي ما هيچ عجله اي براي عبور از اين بخش نداريم زيرا معتقديم در زمان طراحي بهتر ميتوان نقطه نظرات مشتري را درك كرد و در زمان اجرا هزينه تغييرات چه از لحاظ قيمت و چه از لحاظ زمان بسيار بالاست .
برنامه ريزي زماني پروژه هاي مبلمان اداري
درست است كه پروژه هاي مبلمان اداري، شايد از لحاظ حجم ريالي و يا بزرگي محدوده به پروژه هايي نظير پروژه هاي صنعت نفت و گاز نرسند اما ما بعنوان يك شركت مبلمان اداري حرفه اي ميدانيم كه پروژه نياز به يك برنامه زمانبندي دقيق دارد بنابراين واحد برنامه ريزي سفارشات يكتا دكور با بهره گيري از متخصصين برنامه ريزي پروژه سعي كرده تا نهايت تعهد خود را در تحويل بموقع پروژه به مشتريان اثبات نمايد .