ست ميز مديريت و كنفرانس، آنچه كه مديران ارشد از مبلمان اداري ميخواهند

۳ بازديد ۰ نظر

ست ميز مديريت و كنفرانس

ست ميز مديريت و كنفرانس در بسياري از سازمان ها و شركت ها كاربرد دارد و به گونه اي اين ستميز مديريت و ميزكنفرانس مي تواند بهترين انتخاب براي سازمان ها و شركت ها با فضاي اداري محدود باشد .

ست ميز مديريت و كنفرانس

ست ميز مديريت و كنفرانس طرح ها و مدل هاي زيادي دارد كه به مخاطبان اين ست اداري دست بازي را براي انتخاب داده است . در ادامه درباره ي ست ميز مديريت و كنفرانس بحث خواهيم كرد و تفاوت ها ، مدل ها ، نحوه قيمت گذاري و سبك هاي مختلف آن را بررسي مي كنيم .

ست ميز مديريت و كنفرانس

تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا از شما عزيزان دعوت مي كند كه در ادامه اين مقاله همراه ما باشيد :

با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

ست ميز مديريتي

در اتاق مديريت دكوراسيون خاصي قرار مي گيرد ، ما در مقالات پيشين درباره دكوراسيون اداري اتاق مديريت بحث و گفتگو كرديم و در اين بخش به طور خلاصه از ويژگي هاي ست ميز مديريتي مناسب صحبت مي كنيم .

ست ميز مديريت و كنفرانس

در اتاق مديريت بسته فضا و نور طبيعي و پلان محيط دكوراسيون هاي متفاوتي را مي توان پياده سازي كرد ، ست ميز مديريتي متشكل از ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، كتابخانه اداري ، مبل اداري و ميز پذيرايي ، صندلي مديريت و صندلي كنفرانس .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

اين ها محصولاتي هستند كه در ست مديريتي استفاده مي شوند . بسته به نوع فضا و پلان مي توان ابعاد را كوچكتر در نظر گرفت و يا بخشي از اين دكوراسيون اداري را حذف كرد ، شايد براي شما سوال پيش بيايد كه با حذف قسمتي از اين محصولات ست مديريتي چگونه مي شود ؟

 ست ميز مديريت و كنفرانس

در پاسخ به اين سوال عرض مي كنيم كه سپردن كار تجهيز دكوراسيون اداري و مبلمان اداري به شركت هاي معتبر از جمله مبلمان اداري يكتا ، به معناي طراحي و توليد و چينش اصولي است ، كارشناسان ما بسته به نوع نياز شما پيشنهاداتي را عرضه مي كنند كه اصولي ترين و بهترين نوع دكوراسيون براي محيط شما مي باشد .

ست ميز مديريت و كنفرانس

بيشتر بخوانيد : ويژگي هاي يك ميز مديريتي خوب چيست ؟

 

ميز مديريت و كنفرانس

ست ميز مديريت و كنفرانس مي تواند به هم چسبيده باشد مي تواند جدا از هم قرار بگيرد . در محيط هاي كوچك تر پيشنهاد مي كنيم از ست ميز مديريت و كنفرانس استفاده كنيد چرا كه شما فضاي كافي را براي اتاق جلسات خود نداريد بهتر است در اتاق مديريت شركت و سازمانتان از يك ميز كنفرانس استفاده كنيد .

ست ميز مديريت و كنفرانس

گاها شركت هايي كه افراد كمتري دارند و يا بهتر است بگوييم تعداد مديران كمتري را دارند از اين ست اداري استفاده مي كنند . برگزاري جلسات با تعداد حضار كم اين محصول را مي طلبد. ميز مديريت و كنفرانس اگر در اتاق بزرگي باشد بهتر است جدا از هم قرار بگيرند يعني در بخش از اتاق مديريت ميز مديريت باشد و در قستي ميز كنفرانس قرار بگيرد .

ست ميز مديريت و كنفرانس

لزوما انتخاب ست ميز مديريت و كنفرانس به اينن معنا نيست كه شما از فضاي كمي برخوردار هستيد . بعضا در سازمان هاي بزرگ با اتاق جلسات بزرگ نيز اين ست اداري را انتخاب مي كنند .

ست ميز مديريت و كنفرانس

چرا كه لازم است گاهي مديران هر بخش جلساتي مخصوص خود بگذارند كه نيازي نيست ساير مديران در آن شركت كنند يا سر تيم يك گروه در شركت قصد برگزاري يك جلسه دارد كه نيازي به اشغال فضاي بزرگ اتاق جلسات نيست و مي توان در اتاق مديريت نيز برگزار شود .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

ميز مديريت خاص

ميز مديريت خاص با طراحي آن شناخته مي شود . ميز مديريتي كه به همراه ميز كنفرانس است مي تواند به اشكال مختلفي باشد . ميز مديريت با ميز كنفرانس نيم دايره در جلوي آن يكي از ست هاي ميز مديريت و كنفرانسي است كه با استقبال شديدي مواجه شده است . صرفه جويي و استفاده بهينه از فضاي اتاق و همينطور گاها پذيرايي از مهمانان مدير با استفاده از اين ست اداري راحت تر مي شود .

ست ميز مديريت و كنفرانس

 

مدل ميز كنفرانس اداري

ميز هاي كنفرانس اداري در ابعاد و مدل هاي مختلفي هستند . تعداد كاربران ميز كنفرانس اداري از 4 نفر شروع مي شود و تا تعداد بسيار زيادي افزايش پيدا ميكند ، با افزايش تعداد كاربران ابعاد ميز  كنفرانس اداري بزرگ تر مي شود و متريال مصرفي آن نيز بيشتر مي شود طبيعتا قيمت آن هم تغيير مي كند .

 

 

در درجه اول اگر شما قصد خريد ميز كنفرانس را داريد بهتر است از شركت هاي معتبر و با تجربه اين كار كمك بگيريد ، چرا كه اطمينان داريد كيفيت و زيبايي محصول شما به اندازه ايي هست كه احساس پشيماني و پرداخت پول را براي مبلمان اداري خود نخواهيد داشت .

 

ميز اداري ارزان قيمت

ميز اداري ارزان قيمت شايد در نظر خيلي ها از زيبايي كمي برخوردار باشد و كيفيت پاييني داشته باشد . ما در شركت مبلمان اداري يكتا به هيچ عنوان كيفيت را فداي چيزي نمي كنيم . شك نكنيد حتي يك ميز اداري ارزان قيمت هم ، از بيشترين كيفيت ممكن در كارخانه مبلمان اداري يكتا بر خوردار مي شود .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

نسبت به خريد ميز كنفرانس كارشناسان ما پيشنهاد ميكنند اگر شما نياز داريد كه ميز كنفرانس براي محيط خود دست و پا كنيد اما بنا به شرايط امكان پرداخت آنچناني نداريد بهترين انتخاب ست ميز  مديريت و كنفرانس است . كارايي بالا به همراه زيبايي در اين سبك ست هاي اداري بسيار زياد است .

ست ميز مديريت و كنفرانس

ميز مديريت و ميز كنفرانس

ميز مديريت و كنفرانس سبك هاي متفاوتي را دارند  اما حتما بايد در نظر داشته باشيد كه هر دو از يك سبك پيروي كنند . در ادامه به چند سبك كلي براي اين ست اداري مي پردازيم كه با انواع مختلف آن بيشتر آشنا شويد .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

 - ست ميز مديريت و كنفرانس كلاسيك

ميز مديريت و كنفرانس كلاسيك براي محيط هايي با فضاي نسبتا بزرگ تر مناسبتر است . نقش و نگار ميز مديريت و كنفرانس در اين سبك خيره كننده است و جايگاه ويژه اي را به شركت شما مي بخشد . به طور كلي مبلمان اداري كلاسيك به دليل ريزه كاري هايي كه دارد جذابيت خاصي را به نمايش مي گذارد . استفاده از چوب و رنگ هاي خاص آن هم مي توان نماي فوق العاده كلاسيك و سلطنتي را به محيط ببخشد .

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري كلاسيك

 ست ميز مديريت و كنفرانس

- ست ميز مديريت و كنفرانس مدرن

ميز مديريت و كنفرانس مدرن ماهيت زيبايي را دارد . مبلمان اداري مدرن سهولت انجام كار را به ارمغان آورده است ، امكان ايجاد برقراري ارتباط بين همكاران را راحت تر كرده و از مدل ها و طرح هاي هميشگي گاها فاصله مي گيرد و يك جلوه جديدي را به نمايش مي گذارد .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

مبلمان اداري مدرن در رنگ هاي خاصي مي تواند محيط را جذاب تر بكند . پيشنهاد ما به شما انتخاب ست ميز مديريت و كنفرانس سبك مدرن مي باشد چرا كه بهترين استفاده را از فضا با مبلمان اداري مدرن خواهيد داشت . همه اين مسائل در كنار زيبايي جالب و جديد سبك مبلما اداري مدرن مي باشد كه امروزه بسياري از شركت ها به سمت اين سبك دكوراسيون اداري پيش مي روند .

 ست ميز مديريت و كنفرانس

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري مدرن

لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد...

براي طراحي با كارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.

                                                                 آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما

لطفا با كارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.