6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

۳ بازديد ۰ نظر

 طراحي سالن كنفرانس و 6نكته اي كه بايد در زمان اتاق جلسات بايد در نظر گرفته شود .

 1-محل قرارگيري اتاق كنفرانس و ميز كنفرانس :

با توجه به اينكه چقدر جلسات با كارفرما و مشتريانتان و يا نمايندگيهايتان خواهيد داشت و چه مقدار جلسات داخلي يكي از بهترين اتاقهايتان را در سازمانتان به اينكار اختصاص دهيد

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

.اگر بيشتر مهمانان و شركت كنندگان شما خارج از شركت ميباشند بهتر است اتاق كنفرانس در طبقه اي باشد كه تراكم كارمندان در آن كمتر باشد و رفت وآمد كمتري آنجا صورت گيرد.

 

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

 2-ابعاد اتاق يا سالن كنفرانس :

 قبل از خريد يك ميز كنفرانس ، بايد حداكثر ابعاد ميز كنفرانس را كه بر اساس آن ظرفيت تعداد شركت كنندگان در جلسه مشخص ميگردد را بدست آوريد و پيش نياز اينكار اطلاع از ابعاد دقيق طول و عرض اتاق ميباشد كه البته اين به تنهايي براي سفارش يك ميز كنفرانس براي اتاق جلسات كافي نيست

6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

.شما بايد محل قرار گيري درب ورودي را نيز مشخص نماييد.حتما قبل از سفارش دادن ميز كنفرانس خود بايد چند چيز را براي طراح مشخص كنيد از جمله اينكه فضايي براي پذيرايي بصورت خاص در گوشه اتاق كنفرانس در نظر داريد و يا اينكه از مهمانان و شركت كنندگان در جلسه در زمان جلسه و پشت ميز كنفرانس پذيرايي خواهد شد .

 

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

صندليهاي كنفرانس و فاصله آنها از ديوار و بخصوص از يكديگر را در زمان برآورد فضاي مورد نياز فراموش نكنيد.

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

3-لي ات يا طرز قرارگيري ميز كنفرانس در اتاق :

چيدمان ميز كنفرانس در اتاق خيلي مهم است معمولا در اتاقهاي كوچك از يك ميز كنفرانس معمولي استفاده ميشود ولي در سالنهاي جلسات بزرگ معمولا از ميز كنفرانس يو شكل (u)استفاده ميشود .معمولا اين مسئله بخاطر بحث پذيرايي از مهمانان است كه وسط ميز خالي باشد و محل رفت وآمد ميزبان باز باشد .

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

4-تجهيزات صوتي و تصويري اتاق كنفرانس :

يقينا اگر ميز كنفرانس شما بزرگ باشد به سالن جلسات نياز داريد و براي جلوگيري از فرياد كشيدن مدعوين بايد بفكر يك بلندگو براي هر نفر يا هر دو نفر باشيد . همچنين در اينگونه جلسات براي گزارشدهي بهتر به مدعوين نياز به يك دستگاه تصويري نظير پرژكتور و يا تلويزيون خواهد بود .

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

 5- نور قابل تنظيم :

يقينا زمان ارائه گزارش با دستگاه شما به نور كم در اتاق جلسه نياز داريد ولي اگر اين اتاق همواره كم نور باشد حتما افراد حاضر در جلسه زود خسته خواهند شد استفاده از نور طبيعي اگر امكانپذير باشد بهتر است ولي بايد در هرصورت اتاق جلسه با مكانيزمي داراي نور قابل تنظيم باشد .

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

 6-جلسات خصوصي و فضاي آگوستيك :

خوب اين ديگر بستگي به مديريت ارشد سازمان شما دارد ، اگر در كنار اتاق كنفرانس اتاق كارمندان معمولي است توصيه ميكنيم كه حتما ديوارها را آگوستيك كنيد يك سالن جلسه امن از هر نظر بهتر از اينست كه تصميمات اساسي سازمان شما در دهان همه بيافتد .

اگر علاقمند به مطالعه بيشتر در مورد بحث طراحي و چيدمان ميباشيد توصيه ميكنيم دو مقاله زير را نيز مطالعه نماييد.

6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس
1-شش نكته در مورد چيدمان اتاق مدير عامل

2-ميز وصندلي استاندارداداري بايد چه ويژگيهايي داشته باشد؟

 

<<آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما >>لطفا با كارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشيد .

 6عامل مهم در طراحي اتاق كنفرانس و ميز اداري كنفرانس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.