ميز كنفرانس پايه فلزي

همه چيز در مورد همه چيز

ميز كنفرانس پايه فلزي

۵ بازديد ۰ نظر

ميز كنفرانس پايه فلزي يا ميز كنفرانس پايه استيل جزئي از ميز هاي اداري مدرن به حساب مي آيند . استفاده از متريال استيل در بخش پايه ها در ميز هاي اداري نماي بسيار خوبي را به اين محصولات مي دهد كه به تازگي در اين صنعت روي بورس افتاده است .

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز كنفرانس پايه فلزي يا ميز كنفرانس پايه استيل در كنار پايه هاي خاص خود كه از استيل براق مي باشند ، شيشه يا چوب را نيز  در كنار خود داشته باشند كه تركيب بسيار زيبايي را به ارمغان مي آورد . در ادامه همراه ما باشيد تا با جديد ترين مدل ها ميز هاي كنفرانس مدرن شركت مبلمان اداري يكتا آشنا شويد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز كنفرانس پايه استيل

مشاهده كرديد اين محصولات زيبايي بسيار زيادي را دارند . ميز هاي كنفرانس در سازمان ها و مجموعه هاي مختلف ابعاد و اندازه و طرح هاي مختلفي را دارد . بسته به سبك كار شما ، نوع محيط كاريتان ، تعداد افراد حاضر در مجموعه شما و مهمتر از همه متراژ فضاي شما . ميز هاي كنفرانس متفاوتي وجود دارد .  در ادامه به انواع اين ميز هاي كنفرانس نگاهي مياندازيم اما بهتر است در اينجا بر ميز كنفرانس پايه استيل تمركز داشته باشيم .

ميز كنفرانس پايه استيل يكي از زيباترين ميز هاي كنفرانس است اگر شما به محيط خود اهميت مي دهيد يعني مي دانيد كه دكوراسيون اداري چه تاثيراتي بر روي كسب و كار شما دارد . مبلمان اداري مدرن محيط شما را جذاب تر مي كند دليل آن هم خلاقيتي است كه در طرح و نقش و رنگ و متريال اين سبك استفاده مي شود  .

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز كنفرانس شيشه اي پايه فلزي

تركيب شيشه و فلز دكوراسيون اداري مدرن يكي از تركيب هاي برنده است !! محصولات زيادي در اين عرصه از متريال شيشه و استيل مي باشند . پارتيشن هاي فريم لس يا پارتيشن شيشه اي در دسته پارتيشن هاي اداري تركيب  همين دو ماده با يكديگر است كه به شدت مورد استقبال مشتريان ما قرار گرفته است.

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز مديريت شيشه اي يا ميز مديريت پايه استيل ،  ميز كنفرانس شيشه اي ، كانتر پذيرش شيشه اي و به طور كلي ميز هاي اداري هم از اين دو متريال استفاده مي كنند  . جالب است بدانيد كه حتي كردنزا و كمد اداري شيشه اي نيز با تركيب استيل براق طرفداران زيادي دارد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

تركيب خوب شيشه و فلز نيازمند يك طراحي خوب هم مي باشد . طراحي مبلمان اداري به صورت زيبا و خلاقانه را از مبلمان اداري يكتا بخواهيد . در كنار اين طراحي كه ظاهر را نشان مي دهد بايد كيفت و استحكام و همينطور كارايي را نيز داشته باشد  . همه اين موارد را زماني كنار هم خواهيد داشت كه از مجموعه هاي معتبر در اين عرصه خريد كنيد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس شيشه اي

ميز كنفرانس چوبي با پايه فلزي

پايه هاي استيل و فلز براق و زيبا هستند . اين مواد اوليه در كنار چوب و ام دي اف هم زيبايي بسيار خوبي را به نمايش مي گذارند . تركيب چوب كه نماد سبك مبلمان اداري كلاسيك است با استيل كه آن هم نمادي از سبك مبلمان اداري مدرن مي باشد بسيار جذاب است و طرفداران خاص خود را دارد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

موقع خريد ميز كنفرانس دقت كن !!!

ميز هاي كنفرانس انواع مختلفي دارند و به دسته بندي هاي متفاوتي تقسيم بندي مي شوند . ميز كنفرانس مناسب مجموعه شما زماني تعيين  مي شود كه به نكات و فاكتور هاي زير توجه داشته باشيد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

متراژ محيط  :

مجموعه هاي بزرگ و كوچك نسبت به تعداد پرسنل خود محيط و فضا را انتخاب مي كنند . اگر متراژ زيادي را در اختيار داريد بنابراين مي توانيد ميز كنفرانس بزرگي را به طرح ها و مدل هاي مختلف داشته باشيد اما اگر شما مجموعه كوچكي هستيد و محيط كوچكي را داريد ميز هاي كنفرانس مستطيلي ، داير اي و ميز مديريت و كنفرانس به درد شما مي خورد .

ميز كنفرانس پايه فلزي

بيشتر بخوانيد : ابعاد استاندارد ميز كنفرانس چقدر است ؟

نوع كسب و كارتان :

 كسب و كار شما چگونه است ؟ جلسات بين چه افرادي برگزار مي شنوند ؟ تعداد مديران شركت شما چقدر است ؟ اين ها سوالاتي است كه بايد قبل از خريد ميز كنفرانس از خود بپرسيد چه اين ميز كنفرانس پايه فلزي باشد چه از هر سبك و مدل ديگري ، بايد بدانيد كه براي چه تعدادي از افراد نياز به ميز كنفرانس داريد . ممكن است فضاي بزرگي را داشته باشيد اما جمعا 4 نفر از مديران در فضاي شما مي باشند و نهايتا با همان تعداد جلسات برگزار مي شود . در اينجا بهترين انتخاب ميز مديريت و كنفرانس است .

ميز كنفرانس پايه فلزي

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس بزرگ

سبك دكوراسيون :

در نهايت به سبك دكوراسيون خودتان نگاهي بياندازيد . سليقه خودتان چيست ؟ مبلمان اداري مدرن را دوست داريد يا طرفدار سبك كلاسيك هستيد ؟ اين سوالات را از خودتان بپرسيد متوجه مي شويد كه چه نوع ميز كنفرانسي مناسب مجموعه شماست .

ميز كنفرانس پايه فلزي

بيشتر بخوانيد : سيستم كنفرانس

ميز كنفرانس گرد پايه فلزي

ميز هاي كنفرانس دايره اي يا ميز كنفرانس گرد پايه استيل نيز يكي از ميز هاي اداري جذاب است . اين ميز هاي كنفرانس در ابعاد متفاوت طراحي و توليد مي شوند اما بيشترين ميزان استفاده از اين ها در اتاق مديريت يك مجموعه است . مجموعه هاي كوچك ميتينگ ها و جلسات شلوغي را ندارند و با همراهي سه يا چهار نفر از مديران اين جلسات انجام مي گيرند . ميز هاي كنفرانس دايره اي پايه فلزي هم يكي از محصولاتي است كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند .

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز هاي كنفرانس بر حسب مواد اوليه

ميز هاي كنفرانس هم مانند تمام ميز هاي اداري از جنس و متريال هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند و همين امر باعث شده تا تنوع محصولات در هر دسته بالا برود . استفاده از چوب و طراحي روي چوب براي ميز هاي كنفرانس زيبايي خاصي را دارد و دسته ميز هاي كنفرانس چوبي يا ميز كنفرانس كلاسيك را درست مي كنند .

ميز كنفرانس پايه فلزي

ميز كنفرانس شيشه اي نيز از نامش پيداست كه از متريال شيشه استفاده مي شود و مناسب طرفداران سبك مدرنيته مي باشد . شيشه در ميز هاي كنفرانس شيشه اي معمولا روي صفحه اصلي قرار ميگيرد . ميز هاي كنفرانس پايه فلز يا استيل نيز يكي ديگر از نماينده هاي سبك مدرنيته است .

ميز كنفرانس پايه فلزي

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري مدرن

اگر قصد خريد كردي …

اگر مجموعه شما نياز به ميز كنفرانس داشت كافيست با كارشناسان و مشاوران حاضر در اين شركت تماس برقرار كنند . مجموعه مبلمان اداري يكتا با ساليان سال تجربه در اين عرصه همواره سعي داشته از قدم اول تا پايان مسير رضايت مشتريانش را جلب كند .

ميز كنفرانس پايه فلزي

استفاده از بهترين ماشين آلات و ابزار روز دنيا در كارخانه مبلمان اداري يكتا و همكاري با افراد خبره و با تجربه در اين كار باعث شده كه تمام كار ها با بالاترين كيفيت به دست مشتريان برسد . خوشبختانه در اين سال ها پروژه هاي زيادي از ميز هاي كنفرانس در جاي جاي ايران به عهده شركت ما قرار گرفته است كه اين نشان دهنده اعتباريست كه مشتريان گذشته به ما اعطا كرده اند .

ميز كنفرانس پايه فلزي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.