انواع صندلي انتظار ارزان

همه چيز در مورد همه چيز

انواع صندلي انتظار ارزان

۴ بازديد ۰ نظر

كاهش هزينه هاي مبلمان خود با جستجوي صندلي هاي ارزان اتاق انتظار يك گزينه محبوب است.قسمت پذيرايي اولين چيزي است كه مراجعه كنندگان هنگام ورود به سازمان يا اداره شما مي بينند.به تصوير كشيدن تصوير مناسب براي نام اداره يا سازمان خود مهم است. با اين اوصاف ، هنوز گزينه هاي با كيفيتي براي به روزرساني اتاق انتظار شما وجود دارد ، حتي اگر بودجه كمي هم داشته باشيد. صندلي انتظار بايد به گونه اي طراحي شده باشد كه هنگام نشستن طولاني فرد احساس ناراحتي نكند. لازم است جدا از در نظر گرفتن قيمت مناسب به كيفيت هم اهميت داده شود. 

يك تحقيق گزارش مي دهد كه بيماران به طور متوسط حدود دو ساعت در اتاق انتظار مي مانند. به همين دليل مبلمان شما اولين و مهمترين چيزي است كه به ايجاد يك تجربه خوشايند انتظار كمك مي كند. مشتري هاي شما مي خواهند با اين ديدار كنار بيايند و به كارهاي روزمره خود بازگردند. ايجاد يك فضاي مثبت با مبلمان گرم و نرم و نشسته ، احساس اضطراب را كاهش مي دهد. صندلي هاي داراي دست و پشتي راحت نيز براي استراحت بازديد كنندگان با حفظ حالت صحيح از اهميت برخوردار هستند.

ما در اين مقاله مطالبي را در رابطه با نحوه انتخاب صندلي انتظار براي شما برگزيديم ؛ با ما همراه باشيد.

اطلاعاتي كه بايد مد نظرمان داشته باشيم :

وقتي مشتري بودجه كافي براي خريد صندلي در نظر نميگيرد ، انتظار اينكه محصول خريداري شده از نظر كيفيت و دوام در رتبه بالايي قرار بگيرد وجود ندارد. با اين حال مشتري با جست و جو در وبسايت ها و فروشگاه هاي معتبر و با صرف هزينه بيشتري قطعا محصولات بهتر و با كيفيت تري خواهد يافت.

در اين حالت است كه سرمايه گذاري شما مطمئن و داراي ضمانت و طول عمر طولاني همراه با دوام خواهد بود كه باعث ميگردد از هزينه خريد در سال هاي آينده فعاليتتان جلوگيري شود.

هيچ ارزاني بي علت نميباشد ، هميشه در كنار قيمت، كيفيت هم در نظر بگيريد.

صندلي هاي انتظار انواع مختلفي دارند كه در زير به آنها ميپردازيم :

اين كه فضاي اتاق انتظار بزرگ يا كوچيك است در انتخاب هاي شما در صندلي هاي انتظار تاثير دارد. ما به شما انواع صندلي هاي انتظار را معرفي مي كنيم تا بهترين گزينه ها را انتخاب كنيد.

صندلي مهمان  كه به عنوان صندلي هاي اصلي انتظار نيز ناميده مي شوند و از نوع صندلي هاي انتظار استاندارد هستند. صندلي مهمان ممكن است با دسته يا بدون دسته باشد.

صندلي انتظار ارزان

صندلي Bariatric  صندلي هاي مهمان هستند كه مي توانند بيش از ظرفيت وزن 250 پوند استاندارد را تحمل كنند.

صندلي Club صندلي هاي مهمان هستند كه كاملا پوشيده از پارچه بوده و بسيار شيك هستند. اين نوع صندلي معمولا در يك سالن يا محلي استفاده مي شود كه در آن مراجعه كنندگان براي مدت زمان طولاني تري مي نشينند.

 

 

صندلي راحتي مبل هايي هستند كه اغلب به يك قسمت از پذيرش اضافه مي شوند تا احساس حضور در فضاي خانه را تداعي كنند. صندلي هاي راحتي به طور متوسط  سه​​ نفر را پوشش مي دهند.

صندلي راحتي كوچك كه نسخه كوچكتري از مبل هاي راحتي هستند و به طور معمول مي توانند دو نفر را به صورت همزمان پوشش دهند.

نيمكت راحتي كه شباهتي به صندلي راحتي دارد و ظرفيت چند نفر را بر روي خود دارد. آنها براي فضاهايي كه مشتريان مدت زمان كمي را انتظار مي كشند استفاده مي شود و معمولا بدون دسته و پشتي هستند.

صندلي عثماني يك نيمكت تك نفره است كه ظاهري شيك و مجلل دارد و معمولا به عنوان مبل راحتي در نظر گرفته مي شود.

صندلي پشت سر هم شامل تعداد دو صندلي يا بيشتر است كه توسط پايه ها و دسته هاي مشترك به يكديگر متصل مي شوند. اين نوع صندلي معمولا در فضاهاي شلوغ و پر ازدهام استفاده ميشود و جزو معمول ترين و محبوب ترين نوع صندلي هاي انتظار هستند.

صندلي Beam شبيه به صندلي هاي پشت سر هم است، اما صندلي هاي آن توسط ميله قطور و بلندي در امتداد طولي به يكديگر متصل شده اند.

حتما بخوانيد : انتخاب صندلي اداري مناسب

چگونه يك صندلي اداري مناسب انتخاب كنيم؟

بين استفاده كنندگان از مبلمان اداري اين گزينه همواره مطرح است كه صحيح خريد كنيد، زيرا ممكن است خريد را انجام دهيد اما در نتيجه از خريد خود پشيمان شويد. پس در زمان خريد بخاطر داشته باشيد كه چقدر هزينه ميكنيد؟ آيا نياز به صندلي ارگونوميك داريد؟ چه محصولي در خريد مبلمان اداري نياز است كه حتما تهيه شود و چه محصولي را فعلا جزو اهم اقلام خود نيست؟ آيا در خريد مبلمان اداري ميتوان از محصولات دوم استفاده كرد؟

 

ويژگي هاي مهم

صندلي Tablet arm داراي يك سطح كار كوچك و متحرك متصل به يك يا هر دو دست است. دسته ها اغلب به صندلي ها متصل مي شوند و ايده آل براي مكان هاي انتظار هستند كه در آن بايد كارهاي مرتبط با نوشتن پر شود و يا متخصصان در هنگام انتظار براي انجام جلسات كار خود را انجام مي دهند.

صندلي پشتي دار متحرك به طور معمول در مراكز درماني و مراكز سلامتي و بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرد.  كاربر براي فراهم آوردن راحتي بيشتر در طول مدت انتظار طولاني قابل حركت است.

صندلي بدون دسته همانطور كه از اسمش پيدا است، صندلي هايي بدون دسته است. اين نوع صندلي چون قادر به نزديك شدن به صندلي هاي ديگر در فضاي انتظار است ، فضاي كمتري را اشغال مي كند.

صندلي هاي سبز (GREEN) نيز به عنوان صندلي هايي كه با محيط زيست سازگار هستند ، شناخته مي شوند. بسياري از سطوح مختلف محيط زيستي را شامل مي شوند. آنها براي بهبود كيفيت هوا در محيط داخلي مي توانند عالي باشند.

صندلي Stacking صندلي هاي مهمان هستند كه مي توانند روي يكديگر انباشته شوند. اين نوع صندلي به دليل جا به جايي راحت و سريع آنها براي فضاهايي كه بايد مرتبا تميز و مرتب شوند، مفيد است و هر زمان كه لازم باشد جمع شده و ذخيره شوند.

صندلي Nesting صندلي هاي شبيه Stacking هستند، اما به جاي جمع كردن روي يكديگر، به صورت جمع مي شوند تا بتوانند براي حمل و نقل و ذخيره سازي سريع در كنار هم قرار گيرند.

صندلي تاشو چرخ دار كه قابليت تاشو بودن را دارند و داراي 4 چرخ براي حركت هستند.

بيشتر بخوانيد : صندلي اداري مناسب براي محيط اداري

 به جرات ميتوان گفت همه افراد در هر رده شغلي كه باشند، كارمند، مدير، كارشناس، منشي و... در هر زمان و مكاني بيشتر ساعات خود را در برابر كامپيوتر ميگذرانند. در دنياي امروز و نسل حال حاضر كه براي سلامت جسم و روح خود ارزش قائل هستند ، و براي سالم زندگي كردن همه راههاي ممكن را ميروند ، پس بايد به سلامت افراد مشغول در مجموعه تان به همان اندازه اهميت داده و تمامي موارد را رعايت كنيد. شما بايد براي ساختن فضايي پر از آرامش و سلامتي براي پرسنلتان صندلي اداري ارگونومي كه متناسب و شايسته براي سازمان شما باشد را تهيه و در اختيار همكارانتان قرار دهيد. اين ارزشي كه شما براي پرسنلتان قائل هستيد باعث بالارفتن راندمان كاري و آرامش و امنيت همكاران شما ميگردد.

 

متريال

صندلي پارچه اي از پارچه هايي ساخته شده اند كه كمك مي كنند تا احساس مبلمان خانگي را به مشتري ايجاد كنند. پارچه در رنگ ها و الگوهاي مختلفي وجود دارد ،  اما به دليل ماهيت مشبك بودن آن در فضاهاي هاي پذيرايي پزشكي مناسب نيست. پارچه ارزان ترين نوع از متريال مورد استفاده در صندلي ها است.

صندلي چرمي از  جنس چرم طبيعي يا مصنوعي هستند كه داراي كيفيت، دوام و زيبايي بسيار زيادي هستند. معمولا چرم طبيعي گران از متريال هاي ديگر است.

صندلي وينيل همانند چرم طبيعي هستند. وينيل از پلي يورتان (PU) يا پلي وينيل كلريد (PVC) ساخته شده است.

 

صندلي Mesh پارچه اي است كه تنفس بيشتري را نسبت به ساير انواع متريال ارائه مي دهد. مش با دوام است ، اما با توجه به مشبك بودنش ، مي تواند براي تميز كردن سخت باشد.

اميدواريم مقاله صندلي انتظار ارزان مورد توجه شما قرار گرفته باشد، براي اطلاعات بيشتر درباره فروش و ليست قيمت انواع صندلي انتظار به سايت https://www.adyina.com/ مراجعه فرماييد.

 

حتما بخوانيد : انواع مبلمان اداري

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.