معرفي پارتيشن دوجداره اداري :

همه چيز در مورد همه چيز

معرفي پارتيشن دوجداره اداري :

۵ بازديد ۰ نظر



گروه طراحي و تحقيق شركت مبلمان اداري آدينا با استفاده از تجربيات سال هاي اخير در توليد و طراحي مدل هاي مختلف پارتيشن هاي دو جداره و تك جداره به مدلهايي از پارتيشن دست يافته اند كه زيبايي محيط كار را چند برابر مي نمايد و علاوه بر آن از كيفيت بالاتري از پارتيشن اداري موجود در بازار برخوردار مي باشد.اين پارتيشن ها قابليت نصب و جابه جايي چند باره را دارند و سيستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام مي پذيرد. براي توليد پارتيشن هاي اداري شركت آدينا از دستگاه هاي CNC و دقيق استفاده مي نمايد. 

با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

پارتيشن اداري دو جداره


مشتريان ما ميتوانند از خدمات طراحي ما براي سفارش پارتيشن دو جداره اداري ، چه پارتيشن كوتاه اداري و چه غير از آن بصورت رايگان برخوردارشوند. انواع محصولات در زمينه پارتيشن به صورت زير مي باشد:

1-پارتيشن دو جداره تركيبي ام دي اف و شيشه

2-پارتيشن دو جداره تركيبي ام دي اف و فلز

3-پارتيشن دو جداره تركيبي تمام ام دي اف

4-پارتيشن دو جداره تمام شيشه با اسكلت آلياژ

5-پارتيشن تك جداره تركيبي ام دي اف و آلياژ

6-پارتيشن دوجداره لوكس

 7-پارتيشن اداري مدرن

8-پارتيشن اداري سفارشي


براي مشاوره با كارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگيريد.براي مشاهده محصولات بيشتر ميتوانيد به وبلاگ آدينا پارتيشن مراجعه نماييد.



توصيه هايي براي خريد پارتيشن اداري :

ما در بخش مشاوره و فروش مبلمان اداري ادينا همواره وظيفه راهنمايي مشتريان را براي انجام خريد بهتر بعهده داريم و بنابراين نكاتي كه براي خريد پارتيشن اداري دو جداره خوب و ايده آل بايد رعايت شود را بطور خلاصه و مختصر  براي شما مشتريان محترم ارائه  مينمائيم 

پارتيشن اداري دو جداره

نكته اول :استفاده از مواد اوليه مرغوب

دقت كنيد كه توليد كننده يا فروشنده از ام دي اف مرغوب استفاده نمايد .توجه داشته باشيد نئوپان يا لترون بهيچ عنوان براي توليد پارتيشن مناسب نميباشند .در صورتيكه بظاهر قيمت ارزانتري هم دارند زيرا نئوپان از استحكام كافي براي پيچ كاري و اليت كاري برخوردار نميباشد .  .معمولا براي پارتيشن از ام دي اف با ضخامت 16ميل و بصورت عاجدار استفاده ميكنند كه در برابر سائيدگي نيز مقاومت دارد و پيچ خورش نيز مناسب ميباشد و چوب با زدن پيچ منهدم نميشود .از ام دي اف هايگلاس يا براق نيز ميتوان در بعضي جاها براي زيباتر كردن پارتيشن استفاده نمود.

پارتيشن اداري دو جداره

نكته دوم :استفاده از ام دي اف 25 ميل براي ساخت استراكچر

مسئله بعدي ، مربوط به اسكلت يا استراكچر پارتيشن اداري ميباشد .براي داشتن يك پارتيشن اداري با ظاهر مناسب و البته  با استقامت خوب حتما از ام دي اف با ضخامت 25ميل بايد استفاده شود  .اين ستونها بصورت عمودي و افقي ما بين بلوكها و پارتيشن ها استفاده ميشوند. و بعبارتي پي بنا هستند و بسيار مهم است كه محكم و استوار باشند .

نكته سوم : استفاده از نوار پي وي سي با ضخامت حداقل 2 ميلي متر

نكته بعدي نوار پي وي سي دور ام دي اف ها ميباشد و چون فقط سطح ام دي اف روكش دارد بايد دقت كرد كه لبه هاي آن بخوبي با نوار پي وي سي پوشانده شوند و عايق گردند.

در اين مورد نيز از روكش پي وي سي مرغوب كه اغلب كره اي هستند استفاده ميشود . ولي بايد دقت نمود كه ضخامت اين روكش نبايد كمتر از 2ميلي متر باشد . بعضي از دوستان و همكاران محترم ممكن است براي پائين آوردن قيمت پارتيشن متاسفانه از پي وي سي با ضخامت 1ميل استفاده كنند كه اصلا توصيه نميشود .

پارتيشن اداري دو جداره

نكته آخر: استفاده از پارتيشن كليكي
انتخاب بهترين سيستم نصب در خريد پارتيشن ميباشد . مهمترين موضوع بحث نصب پارتيشن دو جداره اداري ميباشد كه بمنطور زيبايي و قابليت مدولار بودن (قابليت جابجايي) پيشنهاد ميشود از سيستم اليت استفاده شود و جدا از نصب پارتيشن اداري دو جداره توسط ميخ بادي و پيچ روي كار خودداري فرمائيد . 


اميدواريم با ارائه اين نكات در انتخاب پارتيشن اداري و خريد آن راهنمايي مناسبي ارائه داده باشيم . 

             چرا بهتر است پارتيشن اداري آدينا  را انتخاب كنيد ؟

 ارائه قيمت متناسب با كيفيت :
ما در ادينا بدليل توليد مستقيم پارتيشن از كارخانه و حذف واسطه و خريد عمده مواد اوليه  قيمت را مناسب و بصرفه كرده ايم تا مشتري براي خريد جنس با كيفيت پول زيادي نپردازد .
 ارائه محصولات با كيفيت بالا بدليل استفاده از ماشين الات پيشرفته :
ما در واحد طراحي سعي ميكنيم بهترين ايده هار  را براي توليد پارتيشن دوجداره ارائه دهيم .زيرا با داشتن  جديدترين ماشين آلات تكنولوژي صنعت چوب ميتوانيم محدوديتها را كنار بگذاريم
 تحويل به موقع و سريع پروژه :
ادينا با داشتن واحد كنترل پروزه و برنامه ريزي سفارشات همواره در ارائه برنامه زمانبندي و تعهد بر سر زمان پيشگام بوده است و ميداند كه خوش قولي و تحويل سر وقت سفارش از شرايط اساسي يك توليد كننده مي باشد .
خدمات پس از فروش و نصب :
ما اعتقاد داريم كه فروش پايان يك همكاري نيست بلكه اغاز تعهدات ماست  بنابراين با اطمينان رفع ايراد مونتاژ و تعميرات پارتيشن اداري تا 10 سال جهت رفاه حال مشتري را در نظر گرفته ايم .

             صداقت و رعايت اصول مشتري مداري :
            ما به مشتري به چشم يك سلطان مينگريم كه فرمانش لازم الاحراست بنابرين عدم كم كاري و سود جويي در توليد و ارائه                  كيفيت اصلي و واقعي اجناس خط مشي كاري و كيفي ماست


پارتيشن اداري دو جداره

 
نكات زير را در مورد  خريد پارتيشن اداري حتما رعايت كنيد:

اولين قدم همواره اندازه گيري فضاي موجود يا داده برداري ميباشد .
  • حتما ارتفاع را از كف سالن تا سقف دقيق اندازه بگيريد ستونها و تو رفتگي ها را فراموش نكنيد .
  • ببينيد چه نوع پارتيشن اداري مناسب كسب و كار شما است از همان استفاده كنيد
  • اگر حفظ حريم شخصي اولويت اول شما ست بهتر است  از پارتيشن  تمام چوبي استفاده كنيد
  • اگر بدنبال اين هستيد كه نور طبيعي در محل كار داشته باشيد از پارتيشن شيشه اي استفاده كنيد زيراپارتيشن شيشه اي باعث افزايش نور در فضا مي شود
  • اگر به طور مكرر نياز به جابجايي و باز چينش محيط كاريتان داريد حتما  از پارتيشن متحرك استفاده كنيد
  • دقت كنيد كه لولاها و اتصالات پانل ها محكم و مطمئن بسته شده باشندو نصاب شما از بهترين يراق الات استفاده كرده باشد .
     
     

    نقش پارتيشن اداري در دكوراسيون اداري

    امروز بچه هاي تحريريه " شركت مبلمان اداري آدينا " تصميم دارند تا با شما خوانندگان صميمي در مورد موضوع نقش پارتيشن در دكوراسيون اداري مواردي را به اشتراك بگذارند.

     

    پارتيشن اداري دو جداره

     

     

     

    در دنياي مدرن امروز، اكثر سازمان ها و اداره ها سعي دارند كه در طراحي و دكوراسيون محيط اداري خود از فضا استفاده بهينه را ببرند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    پارتيشن اداري، يكي از انواع مبلمان اداري و از جداكننده هايي است كه ضمن حفظ يكپارچگي و وحدت ، نظم و زيبايي محيط، باعث افزايش آرامش، تمركز و بازدهي كاركنان آن مجموعه اداري خواهد شد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    ما در اين مقاله تلاش كرده ايم كه شما را با مفهوم  پارتيشن اداري به عنوان يكي از اجزاي مهم مبلمان اداري آشنا كنيم؛ پس با ما  در ادامه اين متن همراه باشيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بيشتر بخوانيد " تفاوتهاي پارتيشن اداري تك جداره و پارتيشن اداري دو جداره "

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    در طراحي يك محيط كار بايد به نياز افراد مختلف توجه كرد وعلاوه بر زيبايي محيط، سبب آسايش و رفاه و افزايش عملكرد كارمندان شد؛ چرا كه اين افراد همواره ساعات زيادي از روز را در محيط هاي اداري بايد سپري كنند. پارتيشن بندي يك فضا، يعني آن محيط و فضا (اداري – خانگي ) را بدون آسيب رساندن به كف اصلي فضا تقسيم بندي و به قسمت هاي مجزا تقسيم مي كنند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

     براي زيبايي فضاي مورد نظر نيز از پر كننده هاي سلولزي و فريم هاي آلومينيومي استفاده مي شود.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

     در پارتيشن بندي اداري، فضاهاي كوچك و بزرگ محيط اداره را به وسيله ديواره هاي مدولار با قابليت طراحي بر اساس نياز تقسيم بندي مي كنند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    به عبارت ديگر، به جداكننده هاي كاذب و موقت در فضاهاي اداري كه براي ايجاد فضاهاي خصوصي و نيمه خصوصي ، نظم بخشي، زيبا سازي، بهينه سازي و به طور كل ايجاد محيطي آرام و به دور از سر و صدا در جهت افزايش بازدهي كاركنان، پارتيشن اداري مي گويند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    از انواع مبل اداري آدينا ديدن كنيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بنابراين در چيدمان فضاي اداري و تقسيم بندي فضاي آن يكي از اصلي ترين المان ها ، پارتيشن اداري است.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    در طراحي و دكوراسيون فضاهاي اداري بهتر است كه از پارتيشن اداري به خاطر تنوع در طرح، تركيب بندي رنگ، متريال، ارتفاع و ... به عنوان يك مكمل استفاده شود.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بيشتر بخوانيد " انواع پارتيشن اداري و فوايد و معايب هر كدام "

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    انواع پارتيشن ها

    پارتيشن‌ها را اگر بخواهيم به صورت كلي از هم تفكيك دهيم بايد بگوييم كه پارتيشن ها در دو نوع اداري و خانگي ساخته مي‌شوند كه البته اين دو نوع خود داراي انواع مختلفي چه از نظر جنس، چه از نظر طرح، چه اندازه، چه كيفيت و... هستند. اما مي‌توان گفت در حال حاضر پارتيشن‌هايي كه در بازار موجود هستند و سفارش گرفته مي‌شوند از جنس‌هايي مانند فريم آلومينيوم، فريم چوبي، با پنل‌هاي چوبي و شيشه‌اي، دو جداره با فريم آلومينيوم، دو جداره تمام چوب، تك جداره با فريم آلومينيوم و تك جداره تمام چوب هستند. البته برخي از آنها نيز به جاي چوب از ام‌دي‌اف بهره گرفته شده كه از نظر هزينه نسبت به چوب با صرفه‌تر تمام خواهد شد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    مزاياي پارتيشن ها

    يكي از مزيت‌هاي پارتيشن ها از آنجايي كه به عنوان ديوارهاي از پيش ساخته شده شناخته مي‌شوند و قابليت جا به جايي و قرار گرفتن در هر محيطي را دارند مي ‌توان آنها  را در محيط‌ هاي گوناگون و در فضاهاي مختلف مورد استفاده قرار داد. براي همين با جا به جايي يا تغيير دكوراسيون به خوبي اخت گرفته و مي‌توان براي آنها جاي مناسبي در نظر داشت كه هم فضا را زيباتر مي‌كند و هم در تغييرات دكوراسيون و در صورت جا به جايي ايجاد يك دكوراسيون تازه مي‌تواند به خوبي كمك حال باشد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بيشتر بخوانيد " بهترين چيدمان و پارتيشن بندي براي پرسنل شركت يا دفتر كدام است؟ "

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    مزيت ديگري كه مي‌توان به پارتيشن‌ها اطلاق كرد اين است كه اين ديوارهاي جداكننده آنقدر جاگير نيستند و بخش زيادي از فضايي كه در آن قرار مي‌گيرند را اشغال نمي‌كنند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    ضمن اينكه موجب نمي‌شوند تا محيط خفه و دلگير شود بلكه كمك مي‌كنند تا فضا رنگ و جلوه‌اي خاص به خود گرفته و حتي در صورت انتخاب درست، فضا را دلنشين‌تر جلوه مي دهند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بزرگ جلوه دادن محيط داخلي مزيت بعدي است كه پارتيشن‌ها دارند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    شما با كمك پارتيشن و انجام عمليات جداسازي مي‌توانيد يك محيط كوچك را بزرگ‌تر نشان دهيد. مخصوصا پارتيشن‌هايي كه از سقف تا كف ارتفاع‌شان هستند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    اما بايد بدانيد در زمان انتخاب پارتيشن براي چنين فضايي بايد دقت كافي داشته باشيد تا پارتيشني انتخاب كنيد كه بيشتر دست و پاگير نباشد و به خوبي بتواند هم محيط را بزرگ‌تر جلوه دهد و هم از پس جداسازي كاربردي برآيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    اين نكته نيز شايان ذكر است كه شما با كمك نورپردازي در رسيدن به هدف‌تان بهتر پيش خواهيد رفت. پس اين موضوع را نيز لحاظ كرده تا به خوبي با محيطي زيبا از طريق پارتيشن و نورپردازي دست پيدا كنيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    نقش پارتيشن در دكوراسيون اداري

    نقش پارتيشن در دكوراسيون اداري ديگر قابل انكار نيست . نقش پارتيشن در دكوراسيون اداري و امكاناتي كه استفاده از پارتيشن اداري ايجاد مي كند علاوه بر افزايش كارايي محيط تاثير بسزايي نيز بر روي دكوراسيون اداري دارد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    در دكوراسيون داخلي يك فضا، گاهي نياز داريم از يك اتاق با چند كاربري مختلف استفاده كنيم، مي توانيم يك فضاي بزرگ را به چند قسمت تقسيم كنيم به طوري كه اين قسمت ها به طور كامل از هم جدا نشوند بلكه تنها عملكردشان از يكديگر متفاوت شود.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

     اين جداسازي عملكردي به وسيله ي پارتيشن يا همان جداكننده ها صورت مي گيرد. با يك انتخاب هوشمندانه مي توانيد پارتيشني انتخاب كنيد كه علاوه بر جداسازي، فضاي اضافه نيز براي شما ايجاد كند.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    بيشتر بخوانيد " چرا پارتيشن اداري براي هر فضاي كاري لازم است "


    مديران با استفاده از پارتيشن مي توانند بر اساس تعداد پرسنل هر واحد و سليقه خود به تقسيم بندي محيط كاري بپردازند.

    پارتيشن اداري دو جداره


    اتاقهاي كوچك پر ازدحام با كارايي غير مرتبط و كاملا محصور با ديوارهاي گچي ديگر قابل تصور نيست.
    هر واحد كاري مي تواند بر اساس نوع كاركرد بوسيله پارتيشني كه مناسب آن فضا باشد جدا شود.

    پارتيشن اداري دو جداره


    امكان انتخاب رنگ و تركيب آن با ديگر محصولات مرتبط مانند مبلمان اداري ، پارتيشن ، كابينت و … يك محيط دنج و به دور از شلوغي را براي پرسنل ايجاد مي كند.

    پارتيشن اداري دو جداره


    يك تصميم صحيح و درست در گرو توجه به نظرات مشاوران طراحي داخلي و انتخاب درست پارتيشن اداري و استفاده از رنگهاي همگون است.
    از آنجايي كه رفت و آمد مشتريان و تحت تاثير قرار دادن آنها بسيار براي مديران مهم است توجه به دكوراسيون داخلي اداري بسيار اهميت دارد ، چون قطعا رابطه مستقيمي با ميزان فروش دارد به همين علت است كه هزينه زيادي در اين بخش صورت مي گيرد.

    پارتيشن اداري دو جداره
  •  

    يكي ديگر از ايده هايي كه معمولاً در طراحي دكوراسيون محيط هاي اداري انجام مي شود ساخت اتاق هاي آرام و دنج براي استراحت، نمازخانه و اتاق جلسات مي باشد.

    بيشتر بخوانيد " پارتيشن هاي دوجداره با شيشه مات و سند بلاست راه مات "

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    شما ميتوانيد براي اين دسته از اتاق كار از انواع پارتيشن آلومينيومي، شيشه و ام دي اف استفاده كنيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    يك ايده ديگر كه در كشورهاي ايراني معمولا در ادارات ديده نمي شود اما در كشورهاي اروپايي بيشتر اجرا مي شود ساخت يك اتاق مادر و كودك در اداره است در بسياري از ادارات كه كارمندان آنها خانم هستند نگهداري از كودك براي مادران يك مشكل بزرگ ايجاد مي كند، براي برطرف كردن اين مشكل مي توان با استفاده از پارتيشن ها يك فضاي كوچك براي كودكان ايجاد كرده و مقداري وسايل بازي و يك مربي براي آنها در نظر بگيريم تا كارمندان خانوم با اطمينان خاطر به كار خود تمركز داشته باشند البته اين ايده بيشتر در كشورهاي اروپايي اجرا مي شود.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    يشتر بخوانيد " پارتيشن اداري و دلايل استفاده ازپارتيشن در محيط اداري "

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    سخن آخر

    اين كه از ديوارك هاي از پيش ساخته شده در كجا استفاده شود از صفر تا صد به سليقه و نياز شما بستگي دارد.

    شايد تمايل داشته باشيد براي محيط داخلي فضاي كار از اين كالا استفاده كنيد يا انتخاب شما براي متفاوت تر شدن ديزاين داخلي منزلتان باشد.

     در نهايت بايد به شما بگويم انتخاب درست سبب بزرگ تر ديده شدن فضاي داخلي شما مي شود؛ يعني اگر اين كالا در جاي مناسب خود قرار نگيرد شما را به هدفي كه در پي آن هستيد نمي رساند بلكه سبب مي شود يك ايده پردازي نامتناسب حاصل شود.

    ديوارك هاي متحرك ارائه شده در انواع مختلف با طرح هاي بسيار متنوع در بازار موجود است. به شكلي كه به جرات مي توان گفت هيچ كسي دست خالي براي خريد اين ديوارك هاي فانتزي بر نمي گردد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    شما به راحتي مي توانيد براي محل كار خود، خانه هاي بزرگ ويلايي و يا خانه هاي كوچك و آپارتماني از اين محصول نهايت استفاده را ببريد.

    اين روزها استفاده از پارتيشن بسيار مرسوم شده است زيرا قابليت جابجايي آسان آن به شما اين امكان را مي دهد در وقت و زمان خود براي ديزاين محيط داخلي صرفه جويي به عمل بياوريد.

    با استفاده از يك ديوارك متحرك تفاوت را در دكوراسيون داخلي محيط كار و يا منزل خود مشاهده كنيد.

    پارتيشن اداري دو جداره

     

    شركت آدينا  تنها شركت مبلمان در غرب تهران با سال ها تجربه در زمينه طراحي و دكوراسيون اداري تمام تلاش خود را مي كند تا با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و متناسب با استاندارهاي طبي و سلامت، فضايي را طراحي كند تا در محيط اداري خود لذت ببريد.

     لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد...

    براي طراحي با كارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.

                                                            آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما

    لطفا با كارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد...

       02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.