پارتيشن اداري ام دي اف|مبلمان اداري و پارتيشن يكتا دكور

۵ بازديد ۰ نظر

پارتيشن اداري ام دي اف ، موضوع امروز ما در تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا مي باشد. پارتيشن هاي اداري ام دي اف انواع مختلفي دارند و همانگونه كه از نامش پيداست داري قابي از جنس ام دي اف مي باشند. اين نوع از پارتيشن اداري داراي وزني كم و از نظر اقتصادي نسبت به ساير پارتيشنها ارزان تر مي باشند. ساخت آن نيز به مراتب راحت تر است. در اين مقاله سعي داريم تا برخي از انواع پارتيشن اداري ام دي اف و ويژگي هاي آن را مورد بررسي قرار دهيم. با همراه باشيد.

پارتيشن هاي چوبي و ام دي اف جزو اولين نوع از پارتيشن هاي اداري مي باشند كه به اصطلاح حالت كلاسيك دارند و با گذشت زمان و حركت طراحي دكوراسيون اداري و داخلي به سمت مدرنيزه شدن كمتر از آن استفاده مي شود. اما اين امر دليل بر كنار گذاشتن آن نمي شود.

 

بيشتر بخوانيد : تجهيز سالن همايش

ام دي اف چيست؟

ام دي اف مخفف كلمه Medium Density Fiberboard  است كه در دسته فرآورده هاي چوبي قرار دارد. ام دي اف نوعي از تخته هاي فيبر به شمار مي روند كه به روش خشك توليد مي شوند و چگالي يا دانسيته آن ها بين 650 تا 800 كيلوگرم بر متر مكعب است.

از مهم ترين خصوصياتي كه سبب مي شود تا كاربرد هاي متنوعي از ام دي اف صورت پذير مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بالا بودن ويژگي هاي فيزيكي و مكانيكي

دامنه وسيع از نظر دانسيته يا چگالي و وزن مخصوص ، ضخامت و ابعاد قابل توليد ام دي اف

ابزار خوري ، سنباده زني و ماشين كاري

دارا بودن سطوحي صاف و متراكم

امكان شكل دهي و دارا بودن لبه هاي صاف

عدم وجود معايب رايج در چوب

پروفيل دانسيته همگن و يكنواخت

قابليت نصب و اجراي انواع روكش چوبي و مصنوعي ، رنگ آميزي هاي متنوع و …

مقاومت و پايداري ابعاد در برابر فشرده سازي

زيبايي ، ظرافت و شباهت فراوان به چوب طبيعي

مقرون به صرفه

پارتيشن اداري ام دي اف

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري مطب

پارتيشن ام دي اف اداري

در ادارات مختلف جهت ايجاد فضاي اختصاصي براي هر يك از كارمندان  و يا گروهي از كارمندان كه به صورت گروهي با يكديگر در تعامل بوده و همچنين براي اينكه مزاحمتي براي ساير بخش ها ايجاد نشود ، از پارتيشن بندي استفاده مي شود. علاوه بر اين رفت و آمد كاركنان و ارباب رجوع و مشتريان مزاحمتي براي ديگر كارمندان به وجود نمي آورد. استفاده از پارتيشن هاي اداري ام دي اف به دليل شباهت زيادي كه به چوب طبيعي دارند ، باعث ايجاد حسي خوشايند در بين كارمندان مي شوند. از طرفي به زيبايي محيط نيز كمك شاياني خواهند كرد.

پارتيشن اداري ام دي اف

مشاهده كاتالوگ ميز مديريت

پارتيشن تك جداره تمام ام دي اف

پارتيشن هاي تك جداره ام دي اف داراي ضخامتي به قطر 10 سانتي متر مي باشند كه علاوه بر زيبايي ، مي توان به استحكام و ايستايي آن اشاره كرد. اين نوع پارتيشن در دو ارتفاع به صورت ارتفاع كوتاه و ارتفاع نيمه بلند ساخته مي شوند. علاوه بر اين به دليل خاصيت ايستايي بالاي آن نيازي به دستك هاي اضافي جهت حفظ تعادل در آن وجود ندارد. نكته اصلي و قابل توجه در رابطه با پارتيشن تك جداره تمام ام دي اف اين است كه علاوه بر حفظ زيبايي و تناسب بين اجزاي مختلف محيط ، بتواند پارتيشني مستحكم و قابل اطمينان براي خريداران باشد. علاوه بر اين خصوصيات ، پارتيشن هاي تك جداره تمام ام دي اف قابليت باز و بسته شدن و انتقال از مكاني به مكان ديگر را نيز دارند.

پارتيشن اداري ام دي اف

مشاهده كاتالوگ ميز پذيرش

پارتيشن دو جداره تمام ام دي اف

پارتيشن هاي دو جداره تمام ام دي اف با ورقه هايي به ضخامت 16 ميلي متر ساخته مي شوند كه تمامي لبه هاي آن با نوار هاي PVC عايق مي شوند. ضخامت كلي پارتيشن هاي دو جداره 13 سانتي متر مي باشد كه در ارتفاعات مختلفي چون كوتاه ، نيمه بلند ، بلند و همچنين تا ارتفاع سقف ساخته و اجرا مي شوند.

در پارتيشن هاي دو جداره مي توان از جداره هاي شيشه اي به صورت دو جداره استفاده كرد كه ارتفاع در اين نوع ، بسته به ميزان نور موجود در محيط متغير مي باشد. علاوه بر اين ارتفاع پارتيشن ها به عواملي همچون جريان گردش هوا و عايق بودن در برابر صدا نيز بستگي دارد كه با توجه به سفارش مشتري قابل تغيير مي باشد.

همچنين در پارتيشن هاي دو جداره مي توان از از پرده هاي كركره اي در بين جداره هاي شيشه اي استفاده كرد. پرده كركره ها را مي توان در طرح ها و رنگ هاي مختلف با توجه به رنگ دكوراسيون اداري و مبلمان اداري و در اندازه هاي 16 ميلي متري انتخاب نمود. شيشه هاي نصب شده در دو طرف پرده مانع از نفوذ كثيفي و گرد و غبار بر روي پرده مي شوند.

پارتيشن اداري ام دي اف

مشاهده كاتالوگ مبل اداري

پارتيشن تك جداره با شيشه راه مات

پارتيشن هاي تك جداره با شيشه هاي سندبلاست به دو صورت راه مات يا سند بلاست راه راه وجود دارند. پارتيشن هاي تك جداره سند بلاست به پارتيشن هايي مي گويند كه شيشه هاي مورد استفاده در آن به صورت سندبلاست راه مات شده اند. شيشه راه مات به اين صورت است كه بر روي سطح شيشه پارتيشن ، سندبلاست را به صورت خط هاي موازي اجرا مي كنند. مثلا اگر روي شيشه خطي با ضخامت 2 سانتي متر سندبلاست شده باشد ، خط بعدي آن نيز 2 سانتي متر به صورت شفاف مي باشد كه سندبلاست نشده است و طرف ديگر آن نمايان است. از پارتيشن هاي شيشه اي سندبلاست راه مات معمولا براي محيط هايي استفاده مي شود كه محدوديت ديد از داخل اتاق به بيرون يا بالعكس ملاك نباشد و نتوان به راحتي با عبور از كنار پارتيشن آن سوي آن را ديد و ميدان ديد را تا حدودي محدود كند. استفاده از اين نوع پارتيشن در ادارات به نوعي سبب جلوگيري از خستگي كارمندان نيز مي شود. ام دي اف به كار رفته در پارتيشن هاي تك جداره نيز 16 ميلي متر استاندارد مي باشد. و شيشه هاي آن بدون هيچ گونه خط و خش و موجي مورد استفاده قرار مي گيرند. قيمت پارتيشن هاي تك جداره به دليل استفاده كمتر از مواد ، به مراتب از پارتيشن هاي دو جداره كمتر است. به همين دليل براي محيط هايي كه صرفا بحث جدا سازي در آن اهميت دارد استفاده از اين پارتيشن گزينه مناسب تري مي باشد.

پارتيشن اداري ام دي اف

پارتيشن دوجداره با شيشه سندبلاست مات

پارتيشن هاي دو جداره شيشه اي سندبلاست مات ، پارتيشن هايي هستند كه شيشه هاي مورد استفاده در آن به شكل سندبلاست مات شده باشد. استفاده از شيشه هاي مات به روش سندبلاست بيشترين ميزان بازدهي را در بين شيشه هاي پارتيشن دارا مي باشد. به طور مثال اگر پارتيشن دو جداره شيشه اي را به عنوان ديواري جدا كننده بين فضاي دو اتاق در نظر بگيريم كه در يكي از آن ها پنجره وجود داشته باشد و اتاق دوم فاقد پنجره باشد ، نور به راحتي از شيشه سندبلاست عبور كرده و نور مورد نياز اتاق دوم را نيز تامين مي كند بدون اينكه ميدان ديدي در بين دو اتاق وجود داشته باشد. با توجه به چنين قابليتي كه اين نوع پارتيشن دارد ، به منظور جدا سازي دو فضا و با كاربري متفاوت كه نبايد به يكديگر ديد داشته باشند و نور در بين آن ها به صورت يكنواخت جريان داشته باشد استفاده از پارتيشن دو جداره با شيشه هاي سندبلاست مات بهترين گزينه مي باشد.

پارتيشن اداري ام دي اف

مشاهده كاتالوگ صندلي هاي اداري

پارتيشن دو جداره تمام ام دي اف دو قسمتي

پارتيشن هاي دو جداره تمام ام دي اف دو قسمتي ، پارتيشن هايي هستند كه داراي استراكچر آلومينويمي بوده و متريال مورد استفاده در قسمت پر كننده آن از انواع ام دي اف ( ملامينه ، هايگلاس ، لمي گلاس و… ) مي باشد و به وسيله يك تراورس به دو قسمت بسته به سفارش كارفرما و يا مشتري ساخته و اجرا مي شوند. ارتفاع اين نوع از پارتيشن نيز بين 220 تا 300 سانتي متر متغير است.

پارتيشن هاي دو قسمتي با استراكچر آلومينيوم و همچنين قابليت عبور كابل و استفاده از انواع مختلف پركننده ها همچون شيشه ، ام دي اف ، آلومينيوم ، پنل هاي دكوراتيو و كليه صفحات پركننده موجود در بازار كه ضخامت آن ها 6 ميلي متر باشد ، در اين پارتيشن ها قابل استفاده هستند.

همچنين همانطور كه قبلا به آن اشاره شد پارتيشن هايي كه از شيشه به عنوان قسمت پركننده در آن استفاده مي شود ، قابليت نصب پرده هاي كركره اي ولوم دار را دارا مي باشند.

براي ملاحظه محصولات ما ميتوانيد به آدرس زير مراجعه نماييد
مبلمان اداري يكتا دكور مبلمان اداري آدينا
مبل اداري مبل اداري
مبل و نيم ست اداري مبل و نيم ست اداري
ميز اداري ميز اداري
ميز مديريت ميز مديريت
ميز كنفرانس ميز كنفرانس
ميز كارمندي ميز كارمندي
ميز كارشناسي ميز كارشناسي
ميز كارگروهي ميز كارگروهي
ميز منشي ميز منشي
كانتر منشي كانتر منشي
كانتر اداري كانتر اداري
كتابخانه اداري كتابخانه اداري
كمد اداري كمد اداري
پارتيشن پارتيشن
پارتيشن اداري پارتيشن اداري
پارتيشن دوجداره پارتيشن دوجداره
پارتيشن ام دي اف پارتيشن ام دي اف
پارتيشن شيشه اي پارتيشن شيشه اي
پارتيشن آلومينيومي پارتيشن آلومينيومي
تجهيز سالن همايش تجهيز سالن همايش
صندلي اداري صندلي اداري
صندلي مديريت صندلي مديريت
صندلي كارمندي صندلي كارمندي
صندلي كارشناسي صندلي كارشناسي
صندلي كنفرانس صندلي كنفرانس
صندلي انتظار صندلي انتظار
صندلي دانشجويي صندلي دانشجويي
دكوراسيون اداري دكوراسيون اداري
ميز مديريت كلاسيك ميز مديريت كلاسيك
صندلي اداري كلاسيك صندلي اداري كلاسيك
مبلمان اداري كلاسيك مبلمان اداري كلاسيك
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.