اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس|مبلمان اداري يكتا دكور

۳ بازديد ۰ نظر

به طور معمول بخشي از هر فضاي اداري به مكاني براي قرارگيري ميز كنفرانس به منظور برگزاري جلسات اختصاص مي‌يابد.

با اين حال اتاق كنفرانس تنها براي جلسات مورد استفاده قرار نمي‌گيرد بلكه مي‌تواند به راحتي به عنوان مكاني براي ديدار با مشتريان، كلاس‌هاي آموزشي براي كاركنان و انجام مصاحبه‌ها نيز استفاده شود.البته در اين صورت بهتر است حتما از مبل و نيم ست اداري در بخش سالن انتظار استفاده نماييد 

 صاحبان كسب و كارهاي موفق به خوبي از اهميت يك ارائه يا مذاكره آگاه‌اند و مي‌دانند كه يك اتاق كنفرانس جذاب مي‌تواند پيشرفت چشمگيري  در موفقيت مذاكرات داشته باشد.

با اين وصف همه ما مي‌خواهيم كه اتاق كنفرانسي زيبا و كارآمد داشته باشيم اما احتمالاً براي تصميم‌گيري پيرامون نوع ميز كنفرانس و ديگر مبلمان اتاق جلسه كمي با ابهام مواجه هستيم.

امروز بچه هاي تحريريه شركت مبلمان اداري آدينا تصميم دارند تا با شما خوانندگان عزيز در مورد چگونگي انتخاب و خريد ميز كنفرانس مواردي را به اشتراك بگذارند.

بيشتر بخوانيد " تفاوتهاي پارتيشن اداري تك جداره و پارتيشن اداري دو جداره"

نه تنها امروزه بلكه از زمان هاي گذشته مديران به داشتن يك شركت و اداره شيك و مدرن حساسيت بسياري نشان مي دادند. امروزه نيز اين حساسيت ها بيشتر شده است.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

در طراحي آن ها سعي شده است با معماري و طراحي شيك و دكوراسيون مطلوب توجه هر فردي را جذب خود نمايند. هم چنين در هر شركت و اداره اي اتاق كنفرانسي تعبيه مي شود تا مديران و مسئولين اداره در مواقع مورد نياز در اين اتاق گرد هم آيند و در مورد موضوع مدنظر صحبت كنند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 مدير هر شركت در داشتن اتاق كنفرانس شيك و جذاب بسيار حساس برخورد مي كند.البته مطمئنا اين حساسيت را مديريت در مورد صندلي مديريت و نيز ميز مديريت هم از خود نشان ميدهد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 ميز كنفرانس از مهم ترين عناصري مي باشد كه در دكوراسيون اداري  اتاق كنفرانس حرف اول را ميزند، به همين دليل بايد ميز كنفرانس شيك و زيبايي را خريد كرد. داشتن ميز كنفرانس با طراحي مدرن و جالب و با راحتي خاص خود توجه افراد را به خود جلب مي كند و در زيبايي فضاي اتاق تاثير به سزايي دارد.توجه داشته باشيد كه براي اتاق اداري نياز به صندلي اداري ميباشد و براي اتاق كنفرانس هم بايد از صندلي كنفرانس استفاده كنيد .

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

نكات پيش از انتخاب

تصميم بگيريد كه قرار است چگونه از اتاق هيئت مديره استفاده كنيد. چه كساني قرار است به طور منظم در اين اتاق حضور داشته باشند؟اين ميز اداري بايد چه طول و عرضي داشته باشد ؟

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 به عنوان مثال، اگر از اتاق كنفرانس صرفاً به منظور برگزاري جلسات استفاده مي‌كنيد، يك ميز كنفرانس چوبي بلند مي‌تواند گزينه‌اي ايده آل باشد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 از سوي ديگر، اگر مي‌ خواهيد براي فعاليت‌ هاي ديگر نظير اهداف آموزشي نيز از اتاق جلسات استفاده كنيد بايد به دنبال يك ميز مدولار و منطبق با نيازهاي خود باشيد.البته براي آموزشهايي كه همراه با كار تيمي است پيشنهاد ميكنيم از ميز كارگروهي استفاده كنيد 

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

بيشتر بخوانيد " ميزهاي مديريتي چه تفاوتي با ميزهاي كارشناسي معمولي دارند؟ "

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

راهنماي خريد ميز كنفرانس 

با توجه به اهميت ميز كنفرانس به عنوان نقطه كانوني اتاق، مهم است كه شما از يك ميز متناسب با مساحتي كه در اختيار داريد استفاده كنيد.

از انواع مبل اداري آدينا ديدن كنيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 با اين وصف، پيش از خريد، اندازه‌گيري‌ هاي لازم را انجام دهيد و حتي عرض و ارتفاع درب‌ها و بلندي سقف‌ها را نيز در نظر بگيريد. 

فهرستي از تجهيزاتي كه مي‌ بايست در اتاق كنفرانس قرار گيرد را تهيه كنيد. بعضي اوقات نياز به پارتيشن است حالا بسته به سليقه مديريت اين پارتيشن اداري ميتواند پارتيشن دو جداره يا تك جداره باشد و همچنين پارتيشن ام دي اف ، پارتيشن شيشه اي و يا پارتيشن آلومينيومي باشد . البته ممكن است اين موارد براي تجهيز سالن همايش نيز مورد استفاده قرار بگيرند . 

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 ميكروفن‌ها، جك‌هاي تلفن و سوكت هاي ارتباطي از جمله تجهيزاتي هستند كه به‌ وفور در هنگام جلسات مورد استفاده قرار مي‌ گيرند.در مورد صندلي هم هميشه ميل مديران به اين مسئله نيست كه از صندلي كنفرانس حتما براي ميز كنفرانس استفاده شود بعضي از مشتريان تمايل دارند براي بخش مديريت از صندلي مديريت و براي بخش پرسنل از صندلي كارشناسي و يا صندلي كارمندي استفاده كنند . 

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 در نتيجه با توجه به ليست تجهيزات قادر به تعيين منبع قدرت مورد نياز و مكان قرارگيري صندلي‌ ها نسبت به محل سوكت ها خواهيد بود.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 اگر به طور منظم از تجهيزات تصويري و تله‌ كنفرانس استفاده مي ‌كنيد بايد به دنبال ميزي با محفظه‌هاي قرارگيري سيم و كابل و پورت‌ هاي اتصال باشيد.
مهم نيست كه چه ميزان فضا در اختيار داريد، تنوع ميزهاي كنفرانس موجود در بازار موجب شده تا به راحتي بتوانيد ميزي در ابعاد مناسب و شكل‌ هاي مختلف تهيه كنيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 با اين وصف حتي اگر اتاق كوچكي در اختيار داريد مي ‌توانيد به فكر خريد يك ميز كنفرانس باشيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

طول عمر ميز كنفرانس

يكي ديگر از مهم ترين نكته هايي كه هنگام خريد ميز كنفرانس بايد در نظر داشت، طول عمر آن است.

ميز هاي كنفرانسي كه از كيفيت و دوام بالايي برخوردار هستند به دليل به كارگيري متريال با كيفيت كه در ساخت آن استفاده شده، قيمت بالاتري نسبت به ميزهاي كنفرانس معمولي دارند.البته بخاطر داشته باشيد كه محصولات مبلمان اداري كلاسيك نظير ميز مديريت كلاسيك و صندلي اداري كلاسيك بدليل اينكه از چوب ساخته ميشوند نسبت به كارهاي ام دي اف از دوام بالاتري برخوردارند .

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

بيشتر بخوانيد " ست ميز مديريت و كنفرانس، آنچه كه مديران ارشد از مبلمان اداري ميخواهند "

پس اگر شما به دنبال ميز كنفرانسي با قيمت پايين هستيد انتظار كيفيت و دوام بالا را نبايد از آن داشته باشيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

انواع ميز كنفرانس

براي انتخاب ميز كنفرانس مناسب، ابعاد اتاق خود را در نظر بگيريد و به شكل ميز نيز توجه كافي داشته باشيد.

درصورتيكه قصد خريد ميز كارشناسي داريد حتما مقاله هاي آدينا در مورد انتخاب ميز كارمندي را مطالعه نماييد 

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

مي توان سه طرح كلي را راجع به ميز كنفرانس در نظر گرفت كه شامل موارد زير مي‌شود:

ميز كنفرانس مستطيلي

اين سبك ميز كنفرانس كلاسيك، طرحي مانند ميز غذاخوري دارد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 سلسله مراتب افراد نيز به مقداري در اينگونه ميزها مشخص مي‌شود. به اين صورت كه افرادي كه در دو سر ميز مي‌ نشينند، مي‌ توانند همه حضار را ببينند و افراد ديگر در دو سمت با توجه به اينكه با چه شخصي صحبت مي ‌كنند بايستي تغيير جهت دهند.برعكس ميز منشي و كانتر اداري كه منشي بايد روي كار خود تسلط داشته باشد و نه ديگران .

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس


با وجود اينكه ميز كنفرانس مستطيل شكل مي‌ تواند يكي از ساده‌ ترين انتخاب‌ هاي شما باشد، پارامترهاي موجود در اين ميزها به خوبي ساختار شركت و نگرش ‌هاي آن براي همكاري را در راستاي جلساتي دقيق مشخص مي كند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ميز كنفرانس U شكل

ميز كنفرانس U شكل، يك مزيت اصلي دارد، همه اينگونه ميزها فضاي زيادي را هدر مي‌ دهند اما در عوض توجه حضار را به بخش باز U جلب مي كنند.

اين طراحي براي ارائه‌ ها، ويدئو كنفرانس يا معرفي محصولات بسيار عالي است.در اتاق كنفرانس كمتر از كمد اداري يا كتابخانه اداري استفاده ميشود و بيشتر از كمدهاييكه مخصوص پذيرايي از مدعوين هستند استفاده ميشود. 

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

شخص ارائه ‌دهنده نيز مي‌ تواند به راحتي به سمت هر يك از حضار بيايد، با آنها تبادل داشته باشد، يا چيزي را از نزديكي به آنها نشان دهد.
انتخاب ميز كنفرانس U شكل احساس سازندگي را به جلسات شما مي آورد و كساني كه پشت آن مي ‌نشينند حس همكاري و هم سطح بودن و البته توجه به جلو را خواهند داشت.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

اين ميز انتخابي آگاهانه براي استفاده موثر از فضا و اتاق كنفرانس شما خواهد بود.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ميز كنفرانس گرد

بسياري از افراد اين سبك ميزهاي كنفرانس گرد را نمي ‌پسندند اما علت آنها چيست:
فضاي شخصي و خصوصي براي هر شخص بسيار كم است. هر كس ممكن است دفترچه يادداشت يا يك لپ‌ تاپ به همراه داشته باشد و با اين فضاي كم ممكن است راحت نباشد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس


اگر ميز خيلي بزرگ باشد صحبت كردن با شخص مقابل بسيار سخت خواهد بود. در عين حال اگر خيلي كوچك باشد بيش از حد صميمي و نزديك مي ‎نشينند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس


براي شخصي كه صحبت مي‌ كند نيز ارتباط گرفتن با شخصي كه كنار وي نشسته با شخصي كه دورتر نشسته است، بسيار متفاوت خواهد بود.
اما با وجود تمام اين موارد، ميز كنفرانس گرد هنوز بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و يك دليل مهم نيز دارد؛ برابري اين ميزها براي محيط‌ هاي صميمي و همكاري‌ هاي نزديك و تعامل با مشتري‌ ها، عالي است.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

متريال ميز كنفرانس

پاسخ به اين سؤال كمي سخت است چرا كه با توجه به عملكرد و هزينه‌ اي كه در اختيار داريد مواد به كار رفته در ميز تغيير مي ‌كند.

 توجه : شركت آدينا ارائه دهنده انواع صندلي دانشجويي و صندلي انتظار نيز ميباشد . 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

يكي از مهم ترين مسائلي كه بايد در هنگام خريد ميز كنفرانس بزرگ به آن توجه كنيد متريال ميز مي باشد كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد.

بيشتر بخوانيد " كتابخانه اداري و فوايد كتابخانه و كمد مديريت "

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 اگر مي خواهيد فضاي ايمن و صميمي براي اتاق كنفرانس خود ايجاد كنيد كه در عين حال شيك و رسمي نيز باشد ترجيحا از ميز كنفرانس فلزي و يا ميز كنفرانس شيشه اي استفاده نكنيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ميزهاي كنفرانس ساخته ‌شده از چوب طبيعي از گذشته تاكنون به عنوان محصولاتي مجلل و كلاسيك مورد استفاده قرار گرفته ‌اند.

چوب مورد استفاده در اين ميزها از درختان افرا، بلوط يا گردو تهيه مي ‌شود و به دليل اينكه از مواد بازيافتي ساخته نمي‌شود از قيمت بسيار بالايي هم برخوردارند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 البته نگهداري از اين ميزها نيز بسيار سخت است. در نتيجه بسياري از سازمان‌ها قادر به خريدن ميز كنفرانس ساخته ‌شده از چوب طبيعي پرهزينه نيستند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ميز كنفرانس تمام چوبي كه چوب هاي مهندسي از اتصال فيبرهاي چوبي با استفاده از چسب و گرما و فشار ساخته مي شوند كه ام دي اف يكي از نام آشناترين آنها به شمار مي ‌رود.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 اين چوب‌ها اغلب از قيمت مقرون به صرفه تري نسبت به چوب طبيعي برخوردارند و در قياس تخته‌ هاي معمولي استحكام بالاتري دارند.

چوب‌هاي مهندسي به لطف روكش‌هاي قرار گرفته بر روي آنها، ظاهري مشابه چوب طبيعي دارند و به همان اندازه نيز قوي و بادوام هستند.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

رنگ ميز كنفرانس

شما مي توانيد در صورتي كه رنگ ميز كنفرانس به مرور زمان كم رنگ شده آن را تعويض كنيد و از سال جديد ميز كنفرانس جديدي را خريداري كنيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ميز كفرانس بايد با فضاي اتاق يا سالن هماهنگ باشد و حتي مي تواند به رنگ پاركت كف اتاق باشد كه در اين صورت چشم كاربران بخاطر اين نوع هماهنگي اذيت نخواهد شد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

بيشتر بخوانيد " تجهيز سالن همايش | همه نكات اساسي كه بايد در مورد طراحي يك سالن همايش بدانيد "

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

ارتفاع استاندارد ميز كنفرانس

 ارتفاع ميز كنفرانس بايد متناسب با قامت يك فرد معمولي باشد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

در صورتي كه هنگام ساخت، پايه ها بيش از حد بلند طراحي شود، مهمانان زمان نشستن و پذيرايي با مشكل مواجه مي شوند.

 ارتفاع استاندارد براي آن‌‌‌ها 75 سانتيمتر در نظر گرفته شده است.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

چيدمان ميز كنفرانس

پس از خريد ميز كنفرانس مناسب و مورد علاقه خود، حال بايد مكان قرارگيري آن و ساير اجزاي اتاق كنفرانس نظير صندلي‌ها را مشخص كنيد.

هرچند پيش از خريد نيز بايد با اندازه گيري ابعاد اتاق كنفرانس از تناسب ميزي مورد نظر با فضايي كه در اختيار داريد آگاه شويد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 به منظور رفت و آمد آسان ‌تر حضار در يك اتاق كنفرانس بايد فواصلي به شرح زير ميان اجزاي مختلف رعايت شود.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

  • حدود ۷۰ سانتيمتر فاصله ميان صندلي‌هاي چيده شده در اطراف ميز كنفرانس
  • ۱۲۰ سانتيمتر فاصله ميان لبه ميز با ديوارهاي اطراف آن
  • حداقل ۴۰ سانتيمتر فاصله ميان صندلي كنفرانس (هنگامي كه توسط كاربر به منظور بلند شدن عقب كشيده شده باشد) با ديوار پشتي آن
  • حداقل ۶۰ سانتيمتر فاصله صندلي با ديوار پشتي (هنگامي كه حضار بر روي صندلي‌ها نشسته باشند) به منظور تردد آسان ديگر افراد
  • ۱۴۰ سانتيمتر فاصله ميان لبه بالايي ميز و نمايشگر

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

قيمت ميز كنفرانس

عوامل بسيار زيادي در قيمت ميز كنفرانس موثر مي باشد كه شما مي توانيد در هنگام خريد به اين عوامل توجه داشته باشيد. از مهم ترين نكات تعيين كننده در قيمت ميز كنفرانس مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

  • ابعاد و اندازه ميز كنفرانس از مهم ترين عوامل در تعيين قيمت آن مي باشد.
  • نوع چوب و موارد رنگي و متريال استفاده شده در ساخت ميز كنفرانس
  • سفارشي بودن آن
  • نوع طراحي آن
  • انتخاب برند داخلي و خارجي
  • استفاده از طرح هاي كلاسيك و مدرن
  • هزينه هاي حمل و نصب در محل ميز كنفرانس
  • راحتي و زيبايي
  • ميزان تقاضا و عرضه بازار در مورد ميز كنفرانس

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

البته توجه داشته باشيد كه قيمت مواد اوليه و چوب نيز سهم بسيار زيادي را در تعيين قيمت ميز كنفرانس خواهد داشت و شما مي توانيد با انتخاب چوب متوسط هزينه هاي ساخت ميز كنفرانس خود را كاهش دهيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

 در اين خصوص مي توانيد با توليد كنندگان ميزهاي كنفرانس نيز مشورت هاي لازم را داشته باشيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

بيشتر بخوانيد " توصيه هايي براي داشتن اتاق كنفرانس بهتر "

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

نكته اي كه بايستي به آن توجه داشته باشيد اين است كه براي داشتن ميزي با كيفيت و مقاوم از هيچ هزينه اي دريغ نداشته باشيد چرا كه مي توانيد از اين ميز به مدت طولاني استفاده كرده و هزينه هاي استهلاك آن را كم كنيد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

سخن آخر

براي هر كسب و كار، بزرگ يا كوچك، استارتاپي يا كلاسيك ، اتاق كنفرانس مي تواند يكي از مهم ترين قسمت هاي فضاي كاري شان باشد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

طراحي محيط اداري مناسب و همچنين انتخاب مبلمان اداري راحت و شكيل نه تنها باعث ايجاد احساس بهتر در كارمندان و افزايش راندمان كاري آنها شده ، بلكه در مجموعه هايي كه مشتريان به مجموعه مراجعه مي ‌كنند و يا قراردادها در شركت با حضور مديران طرفين منعقد مي گردد، نيز مي‌تواند تاثير مثبت داشته باشد.

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

بنابراين محل برگزاري جلسات و كنفرانس ها ، انتخاب ميز كنفرانس و مبلمان اداري مناسب نكته بسيار مهمي تلقي مي شود .

 

اطلاعات ضروري در زمان انتخاب و خريد ميز كنفرانس

 

اين فضا مكان اصلي برگزاري جلسات است، چه با مشتريان و چه كارمندان و به طور معمول بزرگترين و شايد گرانترين اقلام مبلمان اداري در اين اتاق قرار دارند.

پيش از انتخاب و خريد ميز كنفرانس يا جلسات لازم است تمامي نيازمندي ها والزامات مورد نياز را بررسي كرده و آشنايي مناسبي با ميزي كه قصد خريد آن را داريم كسب نماييم تا در سال هايي كه از آن استفاده مي نماييم بيشترين نفع را از انتخابمان ببريم.

شركت آدينا تنها "شركت مبلمان اداري در غرب تهران" ميباشد كه كار طراحي و دكوراسيون داخلي اتاق كنفرانس را بصورت تخصصي و سفارشي براي شما مشتريان عزيز انجام مي دهد.

 

لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد...

براي طراحي با كارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.

                                                                      آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما

لطفا با كارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.