انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها|مبلمان اداري يكتا

۳ بازديد ۰ نظر

انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها

انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها چگونه است ؟ در اين مقاله سعي داريم انواع مختلف ميز منشي و كانتر پذيرش را با كارايي هاي متفاوتش بازگو كنيم .  قرار است با انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها آشنا شويم كه بهترين انتخاب ممكن را براي سازمان و شركت خود داشته باشيد . زيبايي اينميزهاي اداري و كاربرد آن ها براي محيط هاي مختلف به طور كامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشيد تا با انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها آشنا شويد .

مبلمان اداري يكتادكور توليد كننده انواع مبلمان اداري كلاسيك ، مدرن و لوكس مي باشد. براي آشنايي با محصولات ما به بخش هاي مربوط مراجعه نماييد.

ميز منشي كوچك

ميز منشي كوچك مناسب براي شركت هايي است كه هم مراجعين خيلي زيادي ندارند و هم تعداد منشي هاي هر بخش كم است . اين سبك ميز منشي معمولا در مطب ها نيز ديد مي شود كه در ادامه همين مقاله راجع به ميز منشي مطب صحبت مي كنيم . ميز منشي كوچك مي تواند از سبك مدرن باشد كه هم كارايي زياد را داشته باشد هم زيبايي خاص تري را به نمايش بگذارد . ميز منشي كوچك نيز براي لابي ساختمان هاي كوچك و كم واحد مناسب اند كانتر پذيرش كوچك با ابعاد و سايز كمتر نسبت به سايرين بهترين انتخاب براي محيط هايي كه فضاي كمي را در اختيار دارند است . اين كوچك بودن ابعاد به اين معنا نيست كه كارايي ندارند. ما در شركت مبلمان اداري يكتا هميشه اصول طراحي و توليد را رعايت مي كنيم و راحتي و كارايي محصولات نيز بسيار پر اهميت است پس به هيچ عنوان نگران اين نباشيد كه يك ميز اداري كوچك و كم كاربرد از ما خريداري مي كنيد .

درباره دكوراسيون اداري فضاهاي كوچك بيشتر بخوانيد .

ميز منشي مدرن

ميز منشي مدرن كه در حال حاضر توجه هاي زيادي را به خود جلب كرده است . زيبايي و متفاوت بودن اين كانتر هاي پذيرش است كه مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كرده است . ميز منشي مدرن مي تواند به شما در انجام امور روزانه خودتان كمك شاياني بكند

ميز هاي منشي مدرن مي توانند تركيب كورين را نيز در خود داشته باشند در ادامه ويژگي هايي از متريال كورين را باهم بررسي مي كنيم تا ببينيم چه دلايلي باعث شده تا اين تركيب ام دي اف و كورين براي ميز هاي منشي و كانتر هاي پذيرش به اين حد از محبوبيت برسد :

بيشتر بخوانيدتجهيز سالن همايش

اول اينكه كورين طرح هاي زيادي دارد ، برند هاي متفاوت هركدام در اين عرصه طراحي خاص خود را دارند و مخاطبان مي توانند از ميان طرح هاي زيادي كه از كورين موجود است انتخاب هاي خود را انجام دهند .

دومين ويژگي كورين نبود درز در اجراي آن است ، يعني پس از انجام پروژه كورين مي توان به راحتي تمام درز هاي موجود را حذف كرد .

سوم اينكه كورين آنتي باكتريال است ، دليل اين موضوع هم بدون درز بودن اين محصولات است . شما مي توانيد از كورين در محيط هايي كه آبريزي زيادي دارند مانند آشپزخانه استفاده كنيد .

سنگ كورين امكان فرم پذيري بالايي دارد شما مي توانيد در هر حالت دلخواهي كه مد نظرتان است اين متريال را سفارش دهيد.

دليل توضيح ويژگي هاي كورين اين بود كه در بسياري از ميز هاي منشي و كانتر هاي پذيرش اين متريال استفاده مي شود . ما در شركت مبلمان اداري يكتا نيز اين طرح هاي تلفيقي ام دي اف و كورين را طراحي و توليد مي كنيم .

بيشتر بخوانيد مبلمان اداري مدرن

ميز منشي ساده

در اين قسمت از مقاله ” انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها ” به ميز منشي ساده مي پردازيم . ميز منشي ساده معمولا يك ميز تمام ام دي اف است كه يكي از محصولات كاربردي مبلمان اداري به حساب مي آيد. زيبايي در سادگي دليل انتخاب بسياري از مخاطبين اين طرح و مدل هاي ساده است . ويژگي هاي ميز منشي ساده را باهم بررسي مي كنيم :

متريال اين ميز منشي معمولا از  ام دي اف است .

تمام لبه هاي ميز براي افزايش استحكام و نمايش زيبايي ، نوار پي وي سي مي شوند .

استفاده از پايه هايي با قابليت تنظم ارتفاع براي ايجاد تعادل و هماهنگي روي ميز يكي از ويژگي هاي پر اهميت ميز منشي ساده است .

سادگي اين ميز هاي منشي به معناي غير اصولي بودن آن ها نيست بلكه قبلا هم گفته بوديم همه ي محصولات مبلمان اداري يكتا طبق اصول ارگنومي طراحي و توليد مي شوند

ميز منشي ساده مي تواند براي شركت هايي كه از لحاظ مالي امكان پرداخت كمي را دارند انتخاب مناسبي باشد ، قيمت اين ميز هاي اداري ساده به نسبت كمتر از سبك ها و مدل هاي ديگر آن است .

مهمترين نكات در طراحي دكوراسيون 

ميز منشي كلاسيك

ميز منشي كلاسيك يكي از زيباترين سبك هاي كانتر پذيرش و ميزهاي منشي است . طراحي خاص اين ميز اداري زيبايي بسيار زيادي را براي محيط به ارمغان مي آورد . ميز منشي كلاسيك مي تواند از ام دي اف و يا چوب باشد كه در هر دو صورت ريزه كاري هاي زيادي را دارند كه نقش و نماي خوبي را به نمايش مي گذارند . به طور كلي دكوراسيون اداري كلاسيك وقار خاصي را به فضاي اداري شما مي دهد كه تاثيرات بسيار مثبتي بر نحوه كار افراد و و ديدگاه مشتريان و مراجعين دارد . كارايي بالاي ميزهاي كلاسيك در كنار زيبايي آن ها اين ميزان محبوبيت را در ميان همه جلب كرده است . ميز منشي كلاسيك نيز مانند ساير ميز هاي سبك كلاسيك خاصيت ها و ويژگي هاي خاص خود را دارد . براي استفاده از سبك كلاسيك بايد فضاي كافي آن را هم داشته باشيد چرا كه معمولا ميز هاي اداري كلاسيك از حالت معمول ابعاد بزرگتري را دارند و دليل اين موضوع هم براي نشان دادن بهتر وقار اين محصولات است . ما در مبلمان اداري يكتا ميز منشي كلاسيك را با دو متريال مختلف به مشتريانمان عرضه مي كنيم . ام دي اف و چوب كه به سفارش مشتريانمان بهترين محصول را ارائه مي دهيم .

ميز منشي شيك

امروزه ديگر دكوراسيون اداري و مبلمان اداري اهميت بالايي را براي مديران پيدا كرده است . شايد در زمان قديم اين اتفاقات كتر رخ مي داد كمتر به مبلمان اداري توجه به خرج مي دادند اما حالا همه مي دانند كه شيك بودن دكوراسيون اداري چه تاثيري بر كسب و كارشان دارد . انتخاب سبك هاي متفاوت براي تجهيز مبلمان اداري كاملا بر حسب سليقه و شرايط مشتري است . جدا از اينكه چه سبكي مورد انتخاب قرار مي گيرد بايد بهترين انتخاب را انجام دهيد . ميز هاي اداري شيك مي تواند جايگاه شركت و سازمان شما را بالا ببرد . ميز منشي شيك نيز همينطور است . كانتر پذيرش و ميز منشي اولين جايي است كه مشتريان و مراجعين به سازمان و شركت شما به سمتش مي روند پس بهتر است به زيبايي و كاربردي بودن اين ميز هاي اداري توجه بيشتري كنيم كه در نگاه اول افكار مثبت را در ذهن همگان بكاريم . ميز منشي شيك است كه همخوان با محيط باشد و با دكوراسيون فضاي اطرافش همساز باشد . در كنار زيبايي بايد كارايي اين محصولات را نيز در نظر داشته باشيد كه بهترين انتخاب را انجام دهيد .

” انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها “

ميز منشي فانتزي

ميز منشي فانتزي به علت خلاقيتي كه در طراحي و توليدش به كار رفته مي تواند نظر خيلي از مشتريان را جلب كند . در گذشته صحبت كرده بوديم كه خلاقيت چه تاثيري بر روي محيط كار شما مي گذارد و حالا به طور خلاصه براي شما بازگو مي كنيم :

استفاده از دكوراسيون اداري و مبلمان اداري با خلاقيت، ذهن خلاق كارمندان را باز مي كند و در كارها و امور خود خلاقيت را چاشني مي كنند . ميز منشي فانتزي را مي تواني به دو بخش تقسيم  بندي كرد اول طرح و مدل فانتزي را داشته باشد و دوم اينكه از رنگ و تصاوير فانتزي استفاده شده باشد يعني به طور مثال در مهد كودك و مدارس و آموزشگاه ها تابلوي جلوي كانتر پذيرش را مي توان با تصاوير كارتوني سه بعدي پوشش داد ، اين تصاوير مانند كاغذ ديواري روي كل تابلو پوشانده مي شوند .

ميز منشي مطب

تمام پزشك ها منشي دارند و در كليه مطب ها و كلينيك ها ميز منشي و كانتر پذيرش وجود دارد . اعتبار مطب و كلينيك به دكتر آن است يعني اگر فلان پزشك در فلان مطب باشد پس آن جا شلوغ تر مي شود . اما اعتبار پزشك با محيط مطب و كلينيك نيز ارتباط دارد . مناسب است كه يك پزشك در محيطي درجه يك و در خور جايگاه و شخصيتش مشغول به كار شود . پس زيبايي در طراحي دكوراسيون اداري مطب به هيچ عنوان فراموش نشود . ميز منشي مطب هم اولين جاييست كه مشتريان و مراجعين شما به سمت آن مي روند بهتر است بر زيبايي آن توجه ويژه داشته باشيد . ميز منشي مطب بايد كارا باشد يعني كاربر يا كاربران پشت آن فضاي كافي را براي انجام امور خود داشته باشد .

بيشتر بخوانيد : دكوراسيون داخلي مطب

ميز منشي هتل

هتل ها مكان هايي هستند كه بايد روي دكوراسيون آن بسيار توجه كرد . معمولا هتل ها با دكوراسيون چينش مناسب اعتبار خود را بدست مي آورند پس بايد دكوراسيون داخلي هتل را جزء پر اهميت ترين نكات براي تمام هتل ها دانست . كانتر پذيرش در هتل ها بايد لوكس و مناسب فضا باشد بيشترين زيبايي را در آن به كار برد و بايد كارايي بالايي را نيز داشته باشد . ميز منشي و كانتر پذيرش هتل معمولا بزرگ است و بهترين متريال را براي آن استفاده مي كنند . ما در شركت مبلمان اداري يكتا براي هتل ها و رستوران ها كه كانتر پذيرش شيك با كاربري خاص خود را از ما خريداري كرده اند بهترين محصولات را ارائه داده ايم .

كانتر پذيرش لابي ساختمان

در لابي ساختمان هاي اداري و مسكوني در حال حاضر يك منشي حضور دارد تا هم امنيت را در نظر داشته باشد هم به مراجعين كمك كند . زيبايي اين ميز منشي هم بسيار اهميت دارد و نبايد به سادگي از آن گذر كرد .علاوه بر زيبايي بايد كارايي لازم را نيز داشته باشد . به طوريكه يك يا چند نفر بتوانند كار كنند . روي ميز بايد فضاي جنديد مانيتور باشد تا دوربين هاي داخل ساختمان را رصد كنند و اطلاعات و كليد هاي ساختمان را در فضاي خاص خودش قرار دهند .

انواع ميز منشي

انواع مختلف ميز منشي را باهم بررسي كرديم و سبك هاي آن را ديديم . ميز منشي مدرن و كلاسيك ، ميز منشي فانتزي و لوكس ،  سبك هاي متفاوت اين ميز هاي اداري و كانتر هاي پذيرش است . ميز هاي منشي و كانتر پذيرش در محيط هاي مختلف زيادي به كار مي روند . در شركت ها و سازمان ها ، وزارتخانه ، فروشگاه ها و نمايشگاه ها ، رستوران و كافي شاپ ، هتل ها و مطب و كلينيك ، لابي ساختمان ها و بسياري ديگر كه نشان دهنده اهيت بالاي اين ميز اداري و كاربرد آن در محيط هاي متفاوت است . بهتر است براي انجام اين پروژه ها از شركت هاي معتبر استفاده كنيد . مبلمان اداري يكتا تا كنون تعداد زيادي كانتر پذيرش و ميز منشي در محيط هاي مختلف را كار كرده است و رضايت صد در صدي مشتريان ما قوت قلبي بود براي نوشتن اين مقاله و ادامه دادن همين راه .

قيمت ميز منشي

در هر كسب و كاري قيمت ها طبق اصول و حساب و كتابي بالا و پايين مي شوند . در مبلمان اداري هم همينطور است . اما در نظر داشته باشيد هر ارزاني بي دليل نيست . اگر جايي قيمت پايين تر از حد عرف را براي محصولي مشاهده كرديد بايد به آن بيانديشيد . قيمت ميز منشي هم بر طبق اصولي متغير است . استفاده متريال هاي متفاوت در قيمت تاثير گذار بوده و مي توان اصلي ترين دليل نوسان قيمت ها هم همين مورد دانست . به طور مثال ميز منشي چوبي به دليل استفاده از چوب گران تر از ميز منشي ام دي اف است . استفاده از كورين در ميز هاي منشي و كانتر پذيرش زيباست اما مقدار كمي تفاوت قيمت با يك ميز منشي ساده دارد . به هر حال حفظ كيفيت و توليد اصولي تمام محصولات سر لوحه كار ما در مبلمان اداري يكتا مي باشد . يعني فرقي نمي كند كه شما يك ميز اداري با كمترين قيمت يا با بالا ترين قيمت سفارش داده ايد ، شك نكنيد به هيچ عنوان از كيفيت محصولات مبلمان اداري يكتا ذره اي كم نمي شود و دليل اين موضوع هم فقط براي كسب رضايت مشتريان و بدست آوردن اعتبار در ميان شماست .

از اينستاگرام ما ديدن كنيدمشاهده صفحه اينستاگرام مبلمان اداري يكتا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.