فوايد ميز كارگروهي و كار تيمي مبلمان اداري آدينا

۳ بازديد ۰ نظر

ميز كارگروهي و فوايد آن 

خوب ابتدا به شما از طرف تحريريه مجله تخصصي مبلمان اداري آدينا  براي انتخاب و مطالعه  اين مقاله خوشامد ميگوييم . ما در بخش طراحي بارها و بارها با پروژه هايي مواجه شده ايم كه نياز به ساخت ميز كار گروهي داشته است نظير پروژه بيمه سامان كه افتخار تجهيز شش طبقه آن به اين شركت واگذار شد و همچنين شركتهاي دولتي و خصوصي ديگر . .

 ميز كارگروهي و كار تيمي

لذا در واحد توليد محتوي به اين جمع بندي رسيديم تا در مقاله كوتاهي بعضي از فوايد استفاده از ميز كارگروهي را براي شما همراهان هميشگي آدينا ارائه دهيم . در ادامه از شما دعوت ميكنيم تا با ما همراه بوده و اميدواريم از مطالعه اين مقاله كه براي شما تدوين شده است لذت ببريد .

 ميز كارگروهي و كار تيمي

با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

ميز كارگروهي و كار تيمي

سر آغاز : تعريف كار گروهي يا تيم ورك

  قبل از اينكه به فايده ميز تيم ورك  بپردازيم ابتدا مي خواهيم يك تعريف از خود كار گروهي يا تيم وركينگ ارائه كنيم : كارگروهي (teamwork) كاري است كه چند نفر با هدف مشترك هر كدام قسمتي از آن را انجام دهند و شامل مزايايي چون كاهش استرس و افزايش كارآمدي مي‌باشد.

ميز كارگروهي و كار تيمي

ميز كامپيوتر گروهي 

همانطور كه ميز كامپيوتر گروهي داراي فوايد خودش است استفاده از ميز تيم ورك نيز فايده هاي خاص خودش را دارد كه در زير به بخشي از آن مي پردازيم . در بحث كار گروهي فرهنگ كاري بسيار مهم است . اگر يك نفر حتي در تيم باشد كه تمايل به همكاري با افراد ديگر نداشته باشد يقينا تاثير آن به همه تيم برخواهد گشت .

ميز كارگروهي و كار تيمي

ميز كار چند نفره

ما به شما خواننده عزيز توصيه ميكنيم قبل از تهيه ملزومات فيزيكي براي انجام كارتيمي مثل ميز كار چند نفره و امثالهم ، حتما فرهنگ كار تيمي را در سازمان خود نهادينه كنيد . براي اينكار حتما از مشاورين با تجربه در اين زمينه بهره ببريد .

ميز كارگروهي و كار تيمي

بيشتر بخوانيد :مبلمان اداري لوكس در قطارهاي ژاپني

ميز كارگروهي و كار تيمي

 فوايد ميز كار گروهي چيست ؟

خوب ابتدا بگذاريد ببينيم ميز كارگروهي چيست و چه تفاوتي باميز انفرادي دارد ميزكار گروهي به دليل داشتن انعطاف در طراحي و نوع چيدمان بر اساس تعداد كاربران و فضاي اداري موجود يكي از  پرفروش ترين محصولات در زمينه  مبلمان اداري مي باشد.ميز گروهي در واقع تركيبي ساده از ميزهاي انفرادي  و پارتيشن يا ديوايدر  مي باشد.

ميز كارگروهي و كار تيمي

اين ميز نه‌تنها بايد عملكرد مناسب را داشته و ظرفيت آن به‌نحوي  باشد كه افرادو كاربران آن بتوانند به‌راحتي به‌صورت گروهي با هم تعامل داشته و به مشورت و تبادل‌نظر بپردازند ، بلكه بايد ازنظر زيبايي با دكوراسيون اداري فضاي كارنيز متناسب باشد.

ميز كارگروهي و كار تيمي

زمانيكه كار طراحي و دكوراسيون اداري دفتر كار شما شروع مي شود افراد بدنبال جايگزيني بهترين روشها براي خلاص شدن از وضعيت گذشته ميباشند و يكي از بروزترين روشها در دنياي پر تعامل امروز ميتواند استفاده از ميز كارگروهي و جايگزيني آن بجاي ميزهاي قديمي اختصاصي باشد .

ميز كارگروهي و كار تيمي

اين رويكرد ميتواند بهره وري را در سازمان ارتقا داده و باعث مرتب تر شدن و افزايش نظم سازماني گردد همچنين ميتواند براي تنظيم مجدد كارها آسانترباشد . براي درك بهتر و فهم  اينكه آيا ميز كار گروهي انتخاب مناسبي براي دفتر شما هستند، ادامه مقاله را مطالعه كنيد.

ميز كارگروهي و كار تيمي

چگونه ميز هاي كارگروهي نصب و راه اندازي مي شوند؟

ميزهاي كارگروهي در اصل ميزهاي جداگانه هستند كه با بستها و اتصالات خاص به يكديگر متصل ميشوند .شما زمانيكه يك ميز كار گروهي خريداري مي كنيد؛ بهتر است در مورد نصب آن نيز مطالبي را بدانيد. همه  اتصالها در نهايت به يك نقطه مركزي وصل خواهند شد

ميز كارگروهي و كار تيمي

و اين باعث ميشود كه  كاركنان در مقابل مركز ايستگاه كاري به جاي بقيه دفتر روبروي هم قرارگيرند  و يك تعامل راحتتر را با هم داشته باشند . كاركناني كه در همان پروژه ها يا ادارات مشغول به كار هستند مي توانند با هم در كنار ميز كار گروهي با خطوط ارتباطي باز و دفتري سازماندهي شده  ارتباط مناسب برقراركنند .

ميز كارگروهي و كار تيمي

ما در مبلمان اداري آدينا با استفاده از ماشين آلات پيشرفته ، ميزهاي كار گروهي را در تنوع بسيار زياد توليد ميكنيم و اين مطلب را با افتخار بيان ميكنيم كه در زمان نصب اين ميزها ، نصابان حرفه اي شركت را با ابزار مخصوص و تجربه كافي راهي محيط كاري شما مشتريان عزيز ميكنيم . هر چقدر يك ميز گروهي خوب ساخته شود باز كافي نيست حتما بايد نصابان حرفه اي آنرا براي شما نصب و آماده نمايند.

ميز كارگروهي و كار تيمي

حتما بخوانيد :مبلمان اداري كاربردي

ميز كارگروهي و كار تيمي

چگونه با استفاده از ميز كارگروهي ميتوانيد بهره وري را در محل كار ارتقا دهيد ؟

مزيت اصلي اين ميز در نام آن نهفته است شما با استفاده از اين ميز اداري  ميتوانيد فرهنگ كارگروهي را در سازمان نهادينه كرده و آنرا ارتقا ببخشيد . بر خلاف يك دفتر باز، است فاده از كار گروهي ميزان حواس پرتي را بشدت كم كرده و مي تواند فعاليت هاي كاركنان را بيشتر كند و آنها را در مسير درست خود هدايت نمايد .

ميز كارگروهي و كار تيمي

بسته به طراحي خاص اين ميزها ، مي توانيد از ابزارهاي اضافي مانند كتابخانه اداري  براي نگهداري زونكن و يا تخته سفيد يا تابلو اعلانات استفاده كنيد كه در ميز هاي هر بخش بصورت جداگانه قرار گرفته است. اين جزئيات ناياب ميتواند فرصت ديگري براي شما بمنظوربه حداكثر رساندن كارايي در محيط كار فراهم مي كند.

ميز كارگروهي و كار تيمي

اگر در طراحي دفاتر كسب و كارهاي مطرح دنيا دقت كرده باشيد متوجه خواهيد شد كه در دفاتر انها از ميز كار گروهي به نحو بسيار مناسبي استفاده شده است .

 

سخن پاياني :با آدينا بهترين ورك استيشن (ايستگاههاي كاري ) را براي دفتر كار خود تهيه كنيد

اگر طرح هاي روز بازار چندان علاقه اي در شما ايجاد نميكند و يا شما قصد داريد كه با ابعاد سفارشي ميز كارگروهي تهيه كنيد كافيست تا با مشاوران ما در بخش فروش با شماره تماس 02144620086تماس بگيريد .

ما بعد از درك دقيق خواسته هاي شما و بازديد از محل كارتان ، با استفاده از طراحان خبره ، چندين طرح ميز كارگروهي مدرن را براي شما طراحي كرده و اين فرآيند را بقدري ادامه ميدهيم تا شما بهترين آنها را براي اجرا انتخاب كنيد .

ما در آدينا با بودجه شما برنامه ريزي ميكنيم و همچنين زمان تعهد داده شده به مشتري در مبلمان اداري آدينا همواره دقيق بوده و باعث افتخار ماست كه مشتريان ما هميشه بخاطر بحث خوش قولي و كيفيت كار مجددا براي خريد هاي آينده به ما مراجعه مينمايند .

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.