آيا ميز گروهي بهترين راه حل دفاتر اداري مدرن است؟

۳ بازديد ۰ نظر

آيا ميز گروهي بهترين راه حل دفاتر اداري مدرن است؟

 ميز كارگروهي |ميز تيم ورك |ميز گروهي|مبلمان اداري آدينا

اين ميزهاي كارگروهي سفارشي مناسب فضاي كاري كوچك و همچنين محلهاييكه كار تيمي در آن اولويت دارد ميباشند.

 

همچنين اين ميزها بگونه اي طراحي شده اند كه نگهداري پرونده ها و فايلهاي كارمندان براحتي در كنار ميز صورت پذيرد . عمده ميزهاي كارگروهي طراحي شده در  آدينا بهمراه كتابخانه اداري  و فايل نگهداري پرونده ميباشند. معمولا از پارتيشنهاي اداري و جداكننده ، براي شخصي سازي فضاي كاربري پرسنل ، در ميزهاي كارگروهي استفاده ميشود .



انواع ميز كارگروهي توليد شده در مبلمان اداري آدينا عبارتند از :

ميز كارگروهي دو نفره نظير : ميز كارگروهي ADINA300،ميز كارگروهي ADINA320،ميز كارگروهي ADINA340 ،



ميز كارگروهي سه نفره نظير:ميز كارگروهي ADINA330،



ميز كارگروهي چهارنفره نظير:ميز كارگروهي ADINA370B،ميز كارگروهي ADINA370C،ميز كارگروهي PR309،



ميز كارگروهي شش نفره نظير:ميز كارگروهي ADINA370A،ميز كارگروهي ADINA370D،ميز كارگروهي ADINA308،ميز كارگروهي PR460،



براي كارمنداني كه وظايفشان مشابه به هم و در يك دپارتمان كاري مي باشند از ميز كارگروهي استفاده مي شود كه رساندن شبكه كامپيوتر و تلفن به راحتي انجام مي شود و معمولا با ديوايدرهاي كوتاه براي حفظ حريم خصوصي هر كدام از هم جدا مي شود  كه ارتفاع ديوايدرها بيشتر از 40 سانتيمتر نمي باشد.

ميز كارگروهي در بحث دكوراسيون اداري ، داراي جايگاه ويژه اي دارد در ادامه با آدينا همراه باشيد:

ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

نقش ميز كارگروهي در دفاتر مدرن 

امروزه يكي از اصلي ترين مشكلات در فضاهاي اداري كمبود جا مي باشد و به همين خاطر الزام به استفاده بيشتر از محيط، بيش از پيش اهميت پيدا كرده است. 

كمبود جا و كمبود فضا اين خلاصه شده حرف بسياري از مديراني است كه با ما حرف مي زنند. مساله جاي كم و نيازهاي زياد براي همه قابل درك است اما هنگامي كه قرار باشد تا با داشتن جاي كم و نا كافي و محيطي كوچك نيازهاي متعددي به صورت كامل و درست پوشش داده شود كار بسيار سخت است.

بيشتر بخوانيد: انواع ميز منشي و كانتر پذيرش

بيشترين نمود اين موضوع در مراكز تماس يا همان (CALL CENTER) است.

 علاوه بر اين ها مساله كمبود فضاي بايگاني و نگهداري اسناد، نيز هميشه يكي از مسائلي است كه اكثر كاربران ميزهاي گروهي با آن ها مواجه هستند، اگر چه مي توان اين مساله را با گذاشتن فايلينگ هاي اداري در فواصل نزديك به ميز گروهي حل كرد ولي هنوز هم دسترس پذيري اسناد در كم ترين زمان مطرح است .

طراحي ميز اداري در همه كشورهاي صنعتي به سوي توليد محصولات مينيمال پيش مي رود و در اين حوزه استفاده بهينه از متريال براي حداكثر پاسخ گويي به نيازها جزو عمده ترين خصوصيات توليدات امروزي مي‏‏‏‏‏‏‏‏‏باشد .

از جمله راهكارهاي پيشنهاد شده براي استفاده بهينه از فضاهاي كم امروزي و رفع مشكل كمبود جا و فضا، ميزهاي گروهي است. مهم ترين ويژگي ميزگروهي نسبت به ميزهاي فردي اين است كه اين نوع از ميزها دركنار پارتيشن اداري يا حتي بدون پارتيشن، در حقيقت راه حلي براي استفاده بهتر از فضا هستند .

ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

 جدا سازي و بخش بندي در ميزهاي گروهي بسيار حائز اهميت است ولي اين موضوع در اكثر اوقات با مسائلي مواجه است و حتي گاهي وقت ها به خوبي صورت نمي گيرد.

جدا كننده هاي ميزگروهي بايد جاي كمي بگيرند و در آنِ واحد فضاي حفاظت شده و ايمني را ايجاد كنند، اين آرماني ترين صورت ممكن است. ميز گروهي در واقع تركيبي ساده از ميزهاي تكي و پارتيشن مي باشد. اين تركيب تمام خصوصيات يك ميز گروهي مناسب را فراهم مي كند يعني به وجود آوردن فضاي مناسب و حفاظت شده به همراه عدم اشغال فضاي زياد و تاريك كردن فضاي دفتر.

 حتما بخوانيد:چيدمان اتاق مدير عامل و 6عامل مهم در طراحي آن

 ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

 

برخلاف باور عمومي درباره ميزهاي گروهي كه فقط مي توانند كاربرد كارمندي داشته باشند، براي استفاده در رده هاي كارشناسي و سرپرستي هم مي توان از آن ها استفاده نمود.

مدل چيدمان و تركيب استفاده از ميزهاي گروهي به تعداد نفرات كارمندان و فضاي مورد استفاده بستگي خواهد داشت. طراحي مبلمان دفاتر اداري و چيدمان اين ميزها در كارايي بهتر كاركنان موثر است و مي توان اين گونه عنوان كرد كه جزو ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصولات نيز هستند .

 ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

ميز گروهي كه تركيبي از پارتيشن هاي اداري كوتاه و ميزهاي كارمندي است، جزو پرفروش ترين و پركاربردترين مبلمان اداري است. اين ميزها معمولا در چيدمان هاي 2 ، 4 ، 6 ، 8 و 10نفره توليد مي شوند .ابعاد ميزهاي گروهي به نوع كاربرد آنها بستگي دارد و معمولا در 2 گروه كارمندي با طول 140 و كارشناسي با طول 160 يا 180 توليد مي شود. در اكثر موارد از فايلينگ اداري كشويي هم در ميز هاي گروهي استفاده مي شود

 بيشتر بخوانيد:چيدمان مبلمان اداري ، چه ميزي براي چه جايي؟

 ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

 

ميزهاي گروهي بايد به گونه اي باشند كه بيشترين حجم فايلينگ هاي اداري ممكن را با حداقل اشغال فضا براي هر مصرف كننده ارائه دهد. ساختار طراحي اين ميز كارهاي گروهي بايد به نحوي باشد كه هر نفر علاوه بر اينكه داراي يك فضاي كاري شخصي است ( با وجود امكان همكاري با ساير افراد و همكاران ) از بالاترين حجم فضاي نگهداري اسناد در نزديك ترين جاي ممكن برخوردار باشد .

دفترهاي اداري مدرن و امروزي به مبلمان اداري خلوت، ساده و كاربردي نياز دارند و به همين دليل در سال هاي اخير تا حد بسيار زيادي از طراحي مينيمال استقبال شده است. ميزهاي كارگروهي از جديدترين مبلمان و ميزهاي اداري هستند و هر روز در حال بهبود و ارتقا هستند.

حفظ آرامش، نظم و يكپارچگي در دفترهاي كاري شلوغ و پرتردد بسيار دشوار است و اين موضوع در محيط هاي اداري بيشتر از ساير دفترها اهميت مي يابد. ميز گروهي با سادگي و خلوتي كه در ساختار طراحي خود دارد به آرام تر و يكپارچه تر شدن محيط كار شما كمك مي رساند.

 ميز كارگروهي -مبلمان اداري آدينا

<<آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما >>لطفا با كارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.