ميز مديريت پايه استيل

همه چيز در مورد همه چيز

ميز مديريت پايه استيل

۴ بازديد ۰ نظر

ميز مديريت پايه استيل و پايه فلزي لوكس:

 

ميز هاي اداري با انواع مختلف مواد اوليه توليد ميشوند .
ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

بعنوان مثال ميز اداري تمام ام دي اف ، ميز اداري تماما چوبي با سبك كلاسيك ، ميزهاي فايبرگلاس و همچنين ميزهاي با كورين ، اما طراحان ميزهاي اداري مدرن در سالهاي جاري ، بيشتر به سمت استفاده از استيل و فلز در پايه هاي ميزمديريت و ساير ميزهاي اداري نظير كارگروهي متمايل شده اند .

بيشتر بخوانيد : انواع ميز كنفرانس 
ميز مديريت پايه استيل-مبلمان اداري آدينا
دليل استفاده از استيل و فلز ، زيباتر كردن كار و همچنين ساده تر كردن محصول و دادن هويت مدرن به آن است .
ميز اداري پايه استيل  با جديدترين متدها و به روش هاي متفاوتي  توليد مي شود. هويت اين ميزها بيشتر بر مبناي پايه بكار رفته در آنها شكل ميگيرد . استيل حالت براقي و زيبايي خاصي دارد ولي بعضي از طراحان نيز از فلزات رنگ شده و آبكاري شده در طراحي ميز پايه فلزي استفاده ميكنند .
ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

مزيت هاي ميز اداري با  پايه فلزي و  استيل:

استفاده از استيل بعنوان پايه در ميز مديريت داراي مزاياي خاصي نظير :زيبايي ، براق بودن ، طبيعي بودن فلز ، انعكاس نور و زيبايي  ، و القا حس مدرن بودن در عين سادگي را دارد .
براي مطالعه بيشتر : ميز مديريت وكيومي
 
ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري
و همچنين بنوعي ايجاد پرستيژ براي كسي كه پشت اين ميز كار ميكند و البته در كنار اين مزابا ،  معايبي هم دارد كه اصلي ترين آن قيمت بالاي استيل و فلز نسبت به ام دي اف ميباشد و البته ضعف ديگر آن نسبت به ميزهاي با پايه ام دي اف نداشتن  تنوع وسيع در رنگ بندي ميباشد البته اهن صنعتي ، نسبت به استيل يقينا داراي تنوع رنگ بالاتري ميباشد .

ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

نحوه توليد ميز اداري پايه فلزي:

 

كلا ساخت  و توليد ميز اداري با پايه فلزي  و استيل پروسه سختي دارد و بعضي از  توليدكنندگان توانايي طراحي و ساخت اينگونه ميز ها را دارند. شركت مبلمان اداري آدينا با داشتن طراحان قوي و پرسنل فني كار آزموده و ماشين آلات و تجهيزات صنعتي كافي ، امكان طراحي و ساخت انواع ميز مديريت و ميز كنفرانس و ميز كارگروهي پايه استيل و فلزي را دارد كه در اين مجموعه سعي شده است تا لوكسترين ميزهاي مديريت پايه استيل توليد و به بازار عرضه گردد . پايه‌هاي اين ميز ها ميتواند از موادي نظير  استيل، چدن و آلومينيوم سبك  توليد شود .

 ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري ادينا

نكات تكميلي در رابطه با ميز مديريت پايه فلزي:

 

تمامي ميزهاي مديريت بايد علاوه بر زيبايي كارايي بالايي هم داشته باشند و اين مسئله در مورد ميز با پايه فلزي هم صادق است ، ميز مديريت پايه فلزي بايد طوري طراحي شود كه  در يك فضاي كاري متمايز از ميز كارمندي و كارشناسي باشد .معمولا در شركتها ، زيباترين ،  گران ترين و خاص ترين ميز مربوط به مدير مجموعه مي باشد.
ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

در صورتيكه شما بعنوان مشتري تمايل به خريد ميز پايه استيل و فلزي لوكس داشتيد ميتوانيد با كارشناسان ما با شماره تماس 02144620086 تماس بگيريد  و از پيشنهادات ايشان بهترين استفاده را ببريد .

ميز پايه استيل لوكس بايد علاوه بر زيبايي فضاي مورد نياز براي كار را نيز براي كاربر داشته باشد .

 ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

ابعاد ميز مديريت پايه استيل :

 

ابعاد ميز مديريت متوسط معمولا  با طول 180سانتي متر ، ارتفاع 75 سانتي متر وعرض 80 سانتي متر ميباشد ولي براي ميزهاي پايه فلزي بهتر است حتي از ابعاد كوچكتر نظير طول 160و عرض 70 استفاده كنيد ، بهتر است ميز پايه استيل خيلي بزرگ نبايد باشه چون ظرافت اينمحصول زيبايي آنرا دو چندتن ميكند .
ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

با يك ميز متوسط ،فضاي كافي براي كار و شما  فراهم مي شود.البته ميزهاي مديريت ميتوانند  با طول 200 و 220 و حتي 240 هم ساخته مي شود .كه بيشتر بستگي به فضاي اتاق مديريت دار.

 ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري ادينا

خريد ميز مديريت پايه استيل :

براي خريد ميز مديريت پايه  فلزي توصيه هاي زير را هنگام انتخاب  در نظر داشته باشيد .
1-برند شركت
2-خدمات پس از فروش
3-گارانتي محصول
4-كيفيت
5-زمان تحويل
6-قيمت محصول

 ميز مديريت پايه استيل -مبلمان اداري آدينا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.